2777
2789
عنوان

شیشه در پا 🙏🏼

179 بازدید | 8 پست

 سلام ۱هفته پیش شیشه کوچک رفت شست پام یکم‌سوراخ کرد . درش اوردم ولی نمیدونم کامل یا نه...

الان بعد یکهفته روش پوست تشکیل شده و وقتی راه میرم درد میکنه شست پام...

طبیعیه یا داخلش چیزی مونده

احتمالا چیزی مونده روشو با ناخون گیر بردار فشار بده هرچی هست بیاد بیرون دخترم کوچیک بود دوسالش شیشه شکست رفت تو پاش دراوردم بعدش هی میدیم جای زخمش مثل یه دونه باد کرده هرچی میگفتم بزار نگاه کنم فرار میکرد بعد چند وقت دونه سیاه وبزرگ شد یشب که خواب بود روشو برداشتم یه شیشه بزرگ صاف تو پاش بود اگه کج میبود درد میگرفت ولی صاف بود دیگه از اون موقع از شیشه خیلی میترسم

🍁گروه قرمز 🍁وزن شروع ۹۴ وزن هدف۶۰   من میتونم ثابت میکنم که میتونم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

احتمالا چیزی مونده روشو با ناخون گیر بردار فشار بده هرچی هست بیاد بیرون دخترم کوچیک بود دوسالش شیشه ...

ممنون... پوست شست پام‌کلفته. برش دادم و فشار دادم خون اومد دیگ باید چکارکنم

ممنون... پوست شست پام‌کلفته. برش دادم و فشار دادم خون اومد دیگ باید چکارکنم

حتما چیزی نیست زیر نور نگاه کن یا بگو کسی نگاه کنه اگه باشه با موچین وردار 

🍁گروه قرمز 🍁وزن شروع ۹۴ وزن هدف۶۰   من میتونم ثابت میکنم که میتونم   
حتما چیزی نیست زیر نور نگاه کن یا بگو کسی نگاه کنه اگه باشه با موچین وردار 

انقدر ریزه سوراخش از موچینم ریز تره..تیغ کشیدم روی پوستم چیزی نبود اما درد میکنه شستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز