2777
2789
شکرخدا یکی داری من او ی دونه ش موندم از نگاه مزدم از حرفاشون اذیت شدم

همیشه میگم منکه یدونه دارم انقد برای دومی خودمو به چالش کشیدم چقد گریه کردم و چقد خودمو اذیت کردم وای به حال دل اونایی که یدونشو هم ندارن .همیشه براتون دعا میکنم چون میدونم چقد بده .ایشالا به زودی باردار بشی اونم دوقلو

خیلی منتظرم بیاد.خیلی کارا کردم  تو همه اون لحظه ها فک کردم احتیاجی به حضورت نیست اما الان خیلی داغونم من موندمو باز دست خالی .اینبار از تو میخوام میدونم اگر تو بخوای میشه .پس کمکم کن .کمک کن این ماه به بهترین شکل بشه
همیشه میگم منکه یدونه دارم انقد برای دومی خودمو به چالش کشیدم چقد گریه کردم و چقد خودمو اذیت کردم وا ...

ممنون عزیزم ب ی دونه ش قانعم فقط تندرست باش


ممنونتم گلم ان شاءالله بزودی باردار شم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز