2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان ارزشش ۱۶ وخورده ای که میشه ۱۰ میلیونش رو فروخت من الان تو کارگزاری مفید ۱۰ میلیونش رو علامت زدم ثبت فروش کردم حالا کی واریز میشه؟؟و اینکه ده میلیون یجا میریزن یا خورد خورد

میشه ب منم یاد بدین؟؟ الان ب یه تومن نیاز دارم واقعا

تو نت بزن فروش سهام عدالت از کارگزاریه مفید.بقیه مراحلش معلومه.کد ملی میدی.رمز کاربری تعیین میکنی.بعد میریلیست سهام و نگاه میکنیبعد هر تعدادی که انتخاب میکنی قیمتشو مینویسه

اگه نیازندارین نفروشین.ازدیشب ۵۰۰تومنارزش سهام اومده پایین.۱۶میلیون ۴۰۰بود شدکمتر از ۱۶

الان به یه تومن پول خیلی احتیاج دارم... کی میریزن بنظرتون ب حساب؟؟؟ من فقط به یه تومنش نیاز دارم

الان به یه تومن پول خیلی احتیاج دارم... کی میریزن بنظرتون ب حساب؟؟؟ من فقط به یه تومنش نیاز دارم

حساب نکن الان بدن.یه ماه دو ماه شاید بیشتر.اینام میرارن تو فروش.هر کی بخره پولو واسمون میریزن.الان وضع بورس ناجوره.معلوم نیست خریدار باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792