مارک زاکربرگ مالک واتساپ طبق گفته ی روزنامه ی اورشلیم پست تاثیرگذارترین صهیونیست جهانه!
واتس اپ اطلاعات نخبگان و مردم عادی جامعه رو تحلیل میکنه.
در این تحلیل ها ، سلیقه ی مذهبی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی اکثریت مردم معلوم میشه.
اینجوری میدونن چه پیام هایی بیشترین ارسال رو داشته. و از نظر مردم ، آسیب های جامعه و راه حل آسیب ها چیه.
همین کافیه برای اینکه برنامه ریزان امریکا و رژیم صهیونیستی متوجه بشن که از چه راه هایی جنگ نرم رو پیش ببرن!
با این اوصاف ، هیچ فرد عادی نمیتونه بگه اطلاعات ارسالی من شامل جوک و احوالپرسی و اخبار دست چندم یا متون مذهبی معمولی ، به درد دشمن نمیخوره!
چون اصلی ترین کمک واتس اپ به صهیونیست ها ، کشف سطح فکر مردم عادی که عمده ی جامعه رو تشکیل میدن هست.
پس دومین منبع درآمد واتس اپ ، از فروش بسته های اطلاعات مبادله شده ی مردمه. (منبع)
و اما راه سوم درآمدشون:
3. افزایش ارزش سهام واتس اپ.
هر کاربر با عضویتش در واتس اپ ، ذره ذره ارزش سهام این کمپانی رو بالا برده! تا اونجا که زاکربرگ رو تبدیل به غول اقتصادی صهیونیست ها کرده. (منبع)
درواقع بزرگترین خدمت رو به صهیونیست ها ، افرادی کردن که این جمله رو بین مردم شایع کردن:
صهیونیست ها با یک ریالی که از استفاده ی من از کالای صهیونیستی نصیبشون میشه پولدار نشدن و با خارج شدن من یک نفر هم ورشکسته نمیشن!!!!!! (منبع)
و در نهایت ، همه منتظر دیگران هستن و این وسط ، زاکربرگ هرروز قدرتمند تر میشه و با پول های اندک ما ، سینه ی بچه های فلسطینی شکافته میشه و روی ماه بچه های غزه خون آلود میشه!
منبع: whatsup.blog.ir
لطفا اطلاع رسانی کنید و هر چه سریع تر از این برنامه خارج شید . از برنامه های جایگزین مثل بیسفون میتونید استفاده کنید (در صورتی که با خارج از کشور در ارتباطید) هرچند همیشه پیام رسان داخلی اولویت داره . لطفا اهمیت بدیم و متوجه باشیم هر حرکت کوچیک و از سر آزادگی و شرفمون تو دنیا و مقیاس کل چه تاثیر بزرگی میذاره. برای حذف اکانت تو اون قسمتی که دلیلش رو ازتون میخوان حتما شعار مرگ بر اسرائیل و بنویسید ...