2777
2789
عنوان

واتساپ دارید؟

634 بازدید | 46 پست

مارک زاکربرگ مالک واتساپ طبق گفته ی روزنامه ی اورشلیم پست تاثیرگذارترین صهیونیست جهانه!


واتس اپ اطلاعات نخبگان و مردم عادی جامعه رو تحلیل میکنه.
در این تحلیل ها ، سلیقه ی مذهبی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی اکثریت مردم معلوم میشه.
اینجوری میدونن چه پیام هایی بیشترین ارسال رو داشته. و از نظر مردم ، آسیب های جامعه و راه حل آسیب ها چیه.
همین کافیه برای اینکه برنامه ریزان امریکا و رژیم صهیونیستی متوجه بشن که از چه راه هایی جنگ نرم رو پیش ببرن!
با این اوصاف ، هیچ فرد عادی نمیتونه بگه اطلاعات ارسالی من شامل جوک و احوالپرسی و اخبار دست چندم یا متون مذهبی معمولی ، به درد دشمن نمیخوره!
چون اصلی ترین کمک واتس اپ به صهیونیست ها ، کشف سطح فکر مردم عادی که عمده ی جامعه رو تشکیل میدن هست.
پس دومین منبع درآمد واتس اپ ، از فروش بسته های اطلاعات مبادله شده ی مردمه. (منبع)


و اما راه سوم درآمدشون:

3. افزایش ارزش سهام واتس اپ.
هر کاربر با عضویتش در واتس اپ ، ذره ذره ارزش سهام این کمپانی رو بالا برده! تا اونجا که زاکربرگ رو تبدیل به غول اقتصادی صهیونیست ها کرده. (منبع)

درواقع بزرگترین خدمت رو به صهیونیست ها ، افرادی کردن که این جمله رو بین مردم شایع کردن:
صهیونیست ها با یک ریالی که از استفاده ی من از کالای صهیونیستی نصیبشون میشه پولدار نشدن و با خارج شدن من یک نفر هم ورشکسته نمیشن!!!!!!   (منبع)

و در نهایت ، همه منتظر دیگران هستن و این وسط ، زاکربرگ هرروز قدرتمند تر میشه و با پول های اندک ما ، سینه ی بچه های فلسطینی شکافته میشه و روی ماه بچه های غزه خون آلود میشه!

منبع: whatsup.blog.ir 


لطفا اطلاع رسانی کنید و هر چه سریع تر از این برنامه خارج شید . از برنامه های جایگزین مثل بیسفون میتونید استفاده کنید (در صورتی که با خارج از کشور در ارتباطید) هرچند همیشه پیام رسان داخلی اولویت داره . لطفا اهمیت بدیم و متوجه باشیم هر حرکت کوچیک و از سر آزادگی و شرفمون تو دنیا  و مقیاس کل چه تاثیر بزرگی میذاره. برای حذف اکانت تو اون قسمتی که دلیلش رو ازتون میخوان حتما شعار مرگ بر اسرائیل و بنویسید ... 

  چرا وات زبون بسته رو سیاسی جنایی میکنین

🌟🌙Bë ŵíţĥ ĥųŝŝęĭń(a)àňð ŕůľë👑••••••{تیكـر تولدمـ(۹۹/۹/۹) و رسیدن به‍ آرزومـه‍}😻😻😻❤مـن جذابـترین و خوشبخت ترینـ و ناناااز ترین و جیییییگر ترینممم آرهه اینجوریااس🙂😻😻😻👑                 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وللش آقا به پیام رسانم گیر میدن

پیام رسان داخلی یکیش ایتا بعد چند دیقه یه پیام ساده میاد😑

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
  چرا وات زبون بسته رو سیاسی جنایی میکنین

عزیزم سرچ کن . به انگلیسی حتی... باور کن با عوامانه فکر و رفتار کردن فقط از خودمون یه مشت آدم معمولی که همیشه هم تحت تاثیر پیش فرضای جا افتاده هستن میسازیم فقط ... این که زاکربرگ یه صهیونیسته و این که برنامه براشون سود داره و به  اطلاعات رد و بدل شده دسترسی دارن یه حقیقته! چه به نظرتون مسخره بیاد چه نه

بیان یه برنامه کامل و جامع و قوی مث واتساپ بسازن اگه مردم استفاده نکردن هرجی میخوای بگو

نه اون سروش و ایتا مضخرفشون که حتی نمیتونه ساعتای پیامای ارسالی رو درس نشون بده....وقتی برنامه قویشون میشه روبیکا که اول گفتن پولی نیس.بعد ازاینستام گرونترش کردن.وپیامرسانشم اشغالی بیش نیس و براکاربر ذره ای احترام قائل نیس که حتی بتونی کاربریتو حذف دائم بکنی یا پیاما به ترتیب نشون داده نمیشه.بازم میگی واتساپ بده؟به جهنم

من خیلی وقته مردم.فقط زوری نفس میکشم
هر وقت رو دستش برنامه ساختید اجازه دارید از برنامه و سیاست های بقیه ایراد بگیرید.

خیلی جالبه که جوری حرف میزنید که انگار دشمن هم هستیم و متعلق به دو جبهه ی جداگانه... امیدوارم این استدلالتون اون دنیا برای همچین سود رسانی به قاتل ها به کارتون بیاد

وللش آقا به پیام رسانم گیر میدن پیام رسان داخلی یکیش ایتا بعد چند دیقه یه پیام ساده میاد😑

والا اینقد گیردادن تلگرام به اونوخوبی بااون همه امکانات و کانالو فی  لتر کردن تا مابریم سروش مسخره رو نصب کنیم.عمرااا

من خیلی وقته مردم.فقط زوری نفس میکشم
عزیزم سرچ کن . به انگلیسی حتی... باور کن با عوامانه فکر و رفتار کردن فقط از خودمون یه مشت آدم معمولی ...

فکر کردی گوگل دست کیه؟ بقیه شرکت ها و برنامه های بزرگ دنیا؟

حرفایی که اینجا هم میزنی امنیت نداره و راحت اگه بخوان میتونن تحلیلت کنن و سلایقت رو بفهمن


والا اینقد گیردادن تلگرام به اونوخوبی بااون همه امکانات و کانالو فی  لتر کردن تا مابریم سروش مس ...

دقیقا

یه پیام رسان داخلی هم شاد

😑 یه ساعته منتظرم پیاما بیاد

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
عزیزم سرچ کن . به انگلیسی حتی... باور کن با عوامانه فکر و رفتار کردن فقط از خودمون یه مشت آدم معمولی ...

بابا داخلیا دارن میخورنمون.خونمونو میخورن

تو فکره خارجی

من خیلی وقته مردم.فقط زوری نفس میکشم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز