2777
2789
عنوان

شوهرم میگه...

| مشاهده متن کامل بحث + 324 بازدید | 27 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرم اصلا کوچیکتر بزرگتری حالیش نیس. 

تو ام باخانوادش همینجوری باش اگ گله کرد بگو چیه؟بده نه؟ 

بهش بگو اخلاقتو درس کن تا خوب بشم باهاتون

تنها واسه من نه...واسه همه دعاکنین که: جیب پر پول.دل شاد.آسایش.
شوهرم اصلا کوچیکتر بزرگتری حالیش نیس. 

تبریک تولد چه ربطی به بزرگتر کوچکتری داره؟ اگه اون بخواد شما رو مجبور کنه برا تولد مادرش که به شما تبریک نگفته، کادو بخری و تبریک بگی چی کار میکنی؟

تو ام باخانوادش همینجوری باش اگ گله کرد بگو چیه؟بده نه؟  بهش بگو اخلاقتو درس کن تا خوب بشم باه ...

اتفاقا امشب تولد بچه ی خواهرشم هست 

بنظرت اگه زنگ زد گفت بیاید چه عکس العملی نشون بدم؟؟

تبریک تولد چه ربطی به بزرگتر کوچکتری داره؟ اگه اون بخواد شما رو مجبور کنه برا تولد مادرش که به شما ت ...

من مجبورش نکردم . هیچوقت اینکارو نمیکنم . فک کنم منظورمو واضح نگفتم. من تنها بیرون نمیرم درواقع خودش باید منو ببره ک بخوام گل بخرم بدم ب مامانم . اونم منو نمیبره. درواقع اونه ک منو محکوم ب موندن توی خونه کرده وگرنه ک خودم میرفتم 

اتفاقا امشب تولد بچه ی خواهرشم هست  بنظرت اگه زنگ زد گفت بیاید چه عکس العملی نشون بدم؟؟

بگو ن عزیزم میخام برم پیش مامانم تولدشه   ..بعدشم برو پیش مادرت

تنها واسه من نه...واسه همه دعاکنین که: جیب پر پول.دل شاد.آسایش.
چرا توقع دارن پدر و مادرمونو بندازیم دور؟؟ مگه‌ خودشون اینکارو میکنن؟؟ حتی اگه بخوان کادویی چیزی بدن ...

دقیقا واسه خانواده خودشون خوب خرج میکنن. ولی واسه زن و خانواده زن اصلا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش