مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 عنوان کرونا 111 بازدید | 11 پست لطفا جواب بدین... بقال سرکوچه بدون ماسک اومد خریدارو گذاشت رو جاکفشی مون تو راهرو و رفت. منم وقتی رفت رفتم برداشتمش بدون ماسک .چون کسی نبود.ایا ممکنه کرونا گرفته باشم؟ خیلی دلشوره دارم 1399/06/30 | 02:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 یه جمله هم گفت و رفت وقتی گذاشت..میترسم ویروس تو هوا مونده باشه.اگ ناقل باشه
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 نه عزیزم کسی نبوده ک... اره ولی میترسم هوای دهنش تو هوا معلق بوده باشه... اخه یکجمله ام گفت
000دالفیو000 عضویت: 1398/07/02 تعداد پست: 7197 اره ولی میترسم هوای دهنش تو هوا معلق بوده باشه... اخه یکجمله ام گفت اعععع تا این حد رعایت میکنید؟ خدایا؛آنان که همه چیز دارند مگرتورا،به سخره گیرند آنان را که هیچ چیز ندارند مگر تورا...
ملکهeshgh عضویت: 1399/02/01 تعداد پست: 1243 نگران نباش اما ای کاش همه مثل شما رعایت میکردن اینطوری زودتر ازشر این ویروس خلاص میشدیم
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 اعععع تا این حد رعایت میکنید؟ من تاالان نگران نبودم اما به کلیپ دیدم پرستار گفت اگ کسی سرفه کرده باشه و رفته باشه و کسی ازاون محل بلافاصله رد بشه میگیره. منم ترسیدم
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 نگران نباش اما ای کاش همه مثل شما رعایت میکردن اینطوری زودتر ازشر این ویروس خلاص میشدیم زیادی نگرانم ینی
مبینامامان_آینده عضویت: 1397/10/29 تعداد پست: 533 نه عزیزم اگ عطسه یا سرفه کرده باشه چند دیقه خطرناکه... درغیر اون صورت نه.. پس نگران نباش الکی
ملکهeshgh عضویت: 1399/02/01 تعداد پست: 1243 زیادی نگرانم ینی منم جای تو بودم نگران بودم حق داری ولی نگرانی جز استرس وحرص خوردن چیز دیگه ای نداره خوش بین باش وبیخیال انشالله که چیزی نمیشه وبقاله هم سالم بوده
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 نه عزیزم اگ عطسه یا سرفه کرده باشه چند دیقه خطرناکه... درغیر اون صورت نه .. پس نگران نباش الکی مرسی⭐