2789
عنوان

اگر...

| مشاهده متن کامل بحث + 331 بازدید | 65 پست
از کجا معلوم تا حالا اجابت نکرده باشه اما هنوز شما نفهمیده باشید؟  در ثانی شاید امتحان شما این ...

اخه اون دوستم نداره ..اما من روز ب روز بدتر میشم😔

شایدهم امتحانه ...قبول دارم ک دارم باختم امتحانو😔ارزوم مرگه فقط

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اخه اون دوستم نداره ..اما من روز ب روز بدتر میشم😔 شایدهم امتحانه ...قبول دارم ک دارم باختم امتحانو ...

بدترین گناه ناامیدیه 

چرا اینقدر ناامیدید؟ 

بابا پا رو دلتون بذارید با نفستون مقابله کنید سخته اما می تونید پیروز بشید یاعلی بگین و بلند شید

من نمیتونم مثه شما باشم من انقد تلاش میکنم تا ب اون چیزی ک میخوام برسم

من در رابطه با بعضی مسائل گفتم نه همه مسایل

در تاریخ1399/9/9 بهترین اتفاق زندگیم افتاد😍😍خدایااا شکرررررتتتت😍😍
باور کن تلاش میکنم..خودمو میزنم ب اون راه اما فایده نداره..از همه چی بدم میاد و واسم لذتی نداره

این روال طبیعیه ،،فراموش کردن مراحلی داره .اول مقاومت میکنی ، بیشتر پیگیر میشی،بعد سرخورده میشی،بعد غمگین،بعد اشک،و...باید این مراحل رو طی کنی عزیزم حدود یکسال زمان میبره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز