2777
2789
ببین کدوم یکی اخلاقش بهتره و از نظر عقیده به هم میخورید  تیپ و قیافه رو هم در نظر بگیر حقوقشو ...

آخه اخلاقشونم میترسم بعد ازدواج فرق کنه😅😅

شناخت خانوادگی خیلی کمک به شناخت اخلاقیات پسر نمیکنه

بله حرفتون کاملا درست و به دیده می زارم ولی میدونید چیه من خیلی آدم حساس و محتاطی هستم.همش یه حس تر ...

کاملا موافقم باهات

منم همینطورم😑😑😑

همه خواستگارامو رد میکنم چون هیچ حسی نسب بهشون ندارم🤕🤕🤕

ولی واقعا دوستام رو که میبنم سنتی ازدواج کردن و از ازدواجشون هم راضی هستن🤷‍♀️🤷‍♀️

مشکل من و شما از ویژگیها و اخلاق خواستگار نیست..‌مشکل نبود عشق  و احساسه همین😖😖

شرف سگ از وطن فروش بالاتره 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا هرکس رو به مکر خودش گرفتار کن🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه اخلاقشونم میترسم بعد ازدواج فرق کنه😅😅 شناخت خانوادگی خیلی کمک به شناخت اخلاقیات پسر نمیکنه

اره

خیلی خانواده های خوب و اسم و رسم داری هستن که بچه هاشون با خودشون زمین تا آسمون تفاوت دارن و به درد نمیخورن

شرف سگ از وطن فروش بالاتره 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا هرکس رو به مکر خودش گرفتار کن🤲

بله حرفتون کاملا درست و به دیده می زارم ولی میدونید چیه من خیلی آدم حساس و محتاطی هستم.همش یه حس تر ...

..عزیزم من قرار برام خاستگار میاد ب خاهرش گفتم قبل از اینک بیاد اخه خواهرش دوستم میشه بشم گفتم شمارمو بش بده باهم بچتیمم ببینیم چطور اخلاقمون و اینا بعد بیاد خاستگاری ک الان خداروشکر خیلی راحتیم خیلی همو درک میکنیم....راجب همه چی هم حرف زدیم حتی شب عروسی

..عزیزم من قرار برام خاستگار میاد ب خاهرش گفتم قبل از اینک بیاد اخه خواهرش دوستم میشه بشم گفتم شمارم ...

چه جوری حرف زدین ؟منظورم در مورد گرم مزاجی و سرد مزاجی و ایناست 

اول ادن پیش کشید یا شما 

بعد جواب اون چی بود؟

این قرار داد ،تا ابد میان مابرقرار بادچشم‌های تو به جای دست‌های تومن به دست تو آب می‌دهم     تو به چشم من آبرو بده!     من به چشم‌های بی قرار توقول می‌دهم ریشه های ما به آبشاخه‌های ما به آفتاب می‌رسد   ما دوباره سبز می‌شویم      قیصر امین پور
بله حرفتون کاملا درست و به دیده می زارم ولی میدونید چیه من خیلی آدم حساس و محتاطی هستم.همش یه حس تر ...

ببین اول چند جلسه با خواستگارا صحبت های اساسی و مهم زندگی رو می کنی، بعد چیزای جزئی تر رو می پرسی، و بعد از اون باید برید پیش روانشناس و مشاوره ازدواج که تست های مخصوصی دارن.


کسانی که میگن با عشق هم ازدواج کردن، ممکنه یه موقعی به بن بست برسن. کسایی هم سنتی ازدواج می کنن هم ممکنه باز به انتها برسه رابطشون.

پس به خاطر همینه که میگن انتخاب عاقلانه، زندگی عاشقانه

چه جوری حرف زدین ؟منظورم در مورد گرم مزاجی و سرد مزاجی و ایناست  اول ادن پیش کشید یا شما  ...

پیامی الان سه ماه میشه میچتیم..بعد گف مثلا بچه تا پنج سال اینجوریا میخایم...من خیلی سعی میکنم اون چند ساعتی ک میچتیم شاد باشیم حرف های خنده دار بزنیم...از شیطونیام بگم..بعد گف بچه تا چنج سال دوست ندارم کاندوم میزارم😂بچه دار نشیم من اصلا دوست ندارم تو قرص بخوری دیگ کم کم بش گفتم من شب عروسی نمیتونم بدمت گف باشه عزیزم هر وقت تو بگی بعد گف من گرم مزاجی و اینا..کاری کردم خودش شروع کنه

ما خواهرها هیچ کدوم ازدواج سنتی نداشتیم. اما برادرم که ۶-۷ سال از ما کوچیکتره سنتی ازدواج کرد. 

البته عروس نوه خاله مامانم بود و کمی رفت و آمد داشتیم. یه روز به عنوان مهمون رفتیم و خواسته مون رو گفتیم. بابام بهشون گفت ما ازتون اجازه میخوایم این بچه ها یه مدت تلفنی با هم حرف بزنند و اخلاق هم دستشون بیاد. اگه به توافق رسیدند رسماً بیایم خواستگاری. البته خوانواده ها هم یه مقدار رفت و آمد بیشتری کردیم. چند بار هم باهم بیرون رفتند. 

وقتی خودشون اعلام موافقت کردند، رسماً رفتیم خواستگاری و راجع به جزئیات حرف زدیم. الآن خدا رو شکر از زندگی شون راضی هستند و یک پسر یک سال ونیم هم دارند.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تعلیق

linx | 51 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز