2777
2789
عنوان

هرکی بره تاپیکش میکشمش

| مشاهده متن کامل بحث + 7863 بازدید | 392 پست

اقا تو کدوم تاپیک این خورشید ماه به دهاتی توهین میکرد? ?

کـــــــاربـــری ســـــومه حلال نمیکنم. اونایی ک الکی گزارش میزنن و باعث شدن تعلیق شم از نی نی یارهم شاکی ام که هرچی تماس میگیرم و پیام میدم جوابگو نیست 😑

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هوف گشنم شد یکی بیاد برام غذا درس کنه 😐

من دلم تنگه واسه یه دلخوشی کوچیک، واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جادرو.... 👩‍🎤🕸️🎈🖤لطفا عقده ای ها منو ریپلی نکنن😏⛔
قسم بخور جون عزیزتو قسم بخور راست میگی؟؟؟؟؟؟؟  ببین وقته  اذانه اگه دروغ بگی خدا همین امشب ...

عزیزم میشه انقدر بد نخوای؟ ما زندگیمونو زدن پاشیدن بد نخواستیم برای هیچکس نگفتیم بلا سرت بیاد سر عکست نگاه چکار میکنی

تُ از فصل پاییز زیباتری، من از فصل پاییز تنها ترم...🍁بگذار کسی نداند،که چگونه من به جای نوازش شدن،گزیده شده ام..!🌊
@باخدا_باش_پادشاهی_کن     خانوم به صلاح محترم دیگه انقدرم خر نیستیم  زدی کاربری م ...

چه ربطی به این تاپیک داشت ؟🤔

میتونی باور کنی همونطور که من باور کردم تو قورباغه ای😁

باور هم نکنی به خودم مربوطه 

محترم بودن با نبودنمم باز هم به خودم مربوطه نه شما 

صرفا# جهت اطلاع

قسم بخور جون عزیزتو قسم بخور راست میگی؟؟؟؟؟؟؟  ببین وقته  اذانه اگه دروغ بگی خدا همین امشب ...

وااا چرا نفرین میکنی 

من مگه گفتم تو دروغ میگی 

گفتم عکستو سرچ کردم همونه که چتری کوتاه بود با یه لک رو صورتت تو گوگل بالا اومد

😐😐ملت لا اعصاب 

...

قسم بخور جون عزیزتو قسم بخور راست میگی؟؟؟؟؟؟؟  ببین وقته  اذانه اگه دروغ بگی خدا همین امشب ...

اگه خیلی نگرانی یبار دیگه بزار ببینیم راس میگه یانه

جز پناه تو در پی چیز دیگری باشم ؟؟!!!!!                             

خانم خورشید و ماه خیلیا عکستو ندیدیم میشه واسه ماهم بزاری همینجا خوشگل خانوم

کـــــــاربـــری ســـــومه حلال نمیکنم. اونایی ک الکی گزارش میزنن و باعث شدن تعلیق شم از نی نی یارهم شاکی ام که هرچی تماس میگیرم و پیام میدم جوابگو نیست 😑
همین الان شات بگیر قران بزنه کمرت اگه دروغ بگی فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داری یه کاری میکنی اعصابمو خورد میکنی ازون حاللت طنز بزنم رو دور جوابتو بد دادنا یعنی چی این حرفا حالم بهم خورد 

تُ از فصل پاییز زیباتری، من از فصل پاییز تنها ترم...🍁بگذار کسی نداند،که چگونه من به جای نوازش شدن،گزیده شده ام..!🌊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تا ا روت

trape | 5 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز