تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛ میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘
اقا تو کدوم تاپیک این خورشید ماه به دهاتی توهین میکرد? ?
کـــــــاربـــری ســـــومه حلال نمیکنم. اونایی ک الکی گزارش میزنن و باعث شدن تعلیق شم از نی نی یارهم شاکی ام که هرچی تماس میگیرم و پیام میدم جوابگو نیست 😑
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خانم خورشید و ماه خیلیا عکستو ندیدیم میشه واسه ماهم بزاری همینجا خوشگل خانوم
کـــــــاربـــری ســـــومه حلال نمیکنم. اونایی ک الکی گزارش میزنن و باعث شدن تعلیق شم از نی نی یارهم شاکی ام که هرچی تماس میگیرم و پیام میدم جوابگو نیست 😑