2777
2789
عنوان

روز پسر

176 بازدید | 10 پست

واسه نامزدم چیکار کنم یادم رفته بود؟ چی بخرم براش .؟ اون روز دختر برام تیشرت شلوارک و گل خریده بود امروزم خودش بهم گفت من واست کادو خریدم ولی تو ..

اگه از زن انتظار فرشته بودن داری،باید بهشت رو بهش بدی

  چ کار چیپی کرده ک بروت اورده مگ معاملس

عاقا ،خانوم ،عزیزجان،لطفا اینقدر به آرمی های سایت انرژی منفی ندید کلا به کیپاپرا کیدرامرا و کلا کره دوستان سایت نظر مخالفتون رو با عتاب تمام ابراز نکنید به خدا این علاقشون باعث ب قهقرا رفتنشون نمیشه والا بخدا منم کی پاپ رو دنبال میکنم یه نمه آرمی هم هستم اگر فرصتش پیش بیاد کی دراما هم تماشا میکنم هنوز به انحطاط و پستی نرفتم بچه هم نیستم ۲۵ سالمه درسمم خوندم و دارم میخونم ب اندازه توانمم دارم تو زندگی شخصیم و کاری و تحصیلی پیشرفت میکنم و اتفاقا خیلی جاها از سخت کوشی همین هم نوعان کره اییمون انگیزه و انرژی هم گرفتم  خلاصه خواستم بگم مثل مردم قرون وسطی و حتی قبل تر از اون نژاد پرست نباشید ما الان در سال۲۰۲۲ زندگی میکنیم دوره ای ک مسئله برداشته شدن مرزها و یکدست شدن جهان مطرحه  چرا ک ما همه انسانیم و میان انسانها هیییییییچ برتری و تمایزی نیست الا ب اندازه اخلاق و انسانیت 💜💜 دوستان بزرگوار من در این فضا نمیتونم پاسخگوی سوالات روانشناختی باشم چون بنظرم نظر دادن در مورد این مسائل مهم در این پلتفرم کار درست ،اخلاقی وحرفه ای نیست .اما اگر سوالی راجع ب رشته‌ی روانشناسی داشتید به اندازه توانم خوشحال میشم کمکی بکنم .               

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روز پسر وجود نداره ولش کن نخر هیچی بگو دلم میخواد شما هم یه روزی تو تقویم داشتین تا برات کادو میگرفتم

تویی که داری امضامومیخونی👈👈 اگه جایی بیعدالتی دیدیو از شدت خشم بدنت به لرزه افتاد بدون یکی از رفیقامی 💛💚💛💚اگه یه احمق بیمغز به جنسیتت توهین کرد و تو ساکت موندی به شدت حقیر و پستتر از اونی/پستتر از اونا آدمایی هسن که فارغ از علاقه به یه جنسیت خاص دارن خودشونو پاره میکنن تا بچشون پسر بشه تنفرم نسبت به اینا در قالب کلمه نمیگنجه زبونم قاصره در مقابل این آدمایی که اسم خودشونو گذاشتن زن بعد به نفع جنس مقابل عمل میکنن برا همیشه داغ بچه رو دلتون بمونه که ایقد دختر رو پست نکنینفقط میتونم بگم خیلی بیغرتی که جنس خودتو کوچیک میکنی مغزکپکی عقبمونده
روز پسر وجود نداره ولش کن نخر هیچی بگو دلم میخواد شما هم یه روزی تو تقویم داشتین تا برات کادو میگرفت ...

فکر خوبیه 

اگه از زن انتظار فرشته بودن داری،باید بهشت رو بهش بدی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز