2777
2789
ممکنه بخاطر همین توی خوابت ک داری میبینی اتفاق بد بیفته؟؟ مثل افتادن یا پروار ب بالا؟

خواب پرت شدن و پروازم ی دلیل دیگ داره اسمش یادم نمیاد

در کل تمام اینها بستگی ب حال روح و روانت داره و آرامش اعصابت

God؛

من اوایل دهه نود تجربشو یه مدت داشتم 

حالا جدیدا یه حالت جدیدی واسم پیش اومده

دارم خواب میبینم خواب معمولی ای هم هست یهو حس میکنم دارم از ده تا پله می افتم میپرم از خواب میبینم تنمو فشرده کردم و گاهی نفس نفس میزنم 

اینم خیلی حس بدیه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب دوستان چکارکنیم ک دچارنشیم؟ امروز من اتفاق افتاد و داستم خواب خوبی میدیدم ک اخرش بد شد و کمی ترسن ...

قبل خواب مدیتیشن کن افکار منفی نداشته باش آراماش داشته باش و البته رو اینا تمرکز نکن چون اتفاق میفته

God؛

من اوایل دهه نود تجربشو یه مدت داشتم  حالا جدیدا یه حالت جدیدی واسم پیش اومده دارم خواب میبین ...

 اینم بده... منم  گاخی انگار میفتم از یه بلندی ک پامتکون میخوره...حس بدیه. قبل خواب  سوره بخونیم 

خواب پرت شدن و پروازم ی دلیل دیگ داره اسمش یادم نمیاد در کل تمام اینها بستگی ب حال روح و روانت داره ...

پرواز واسه همین بختکه.  افتادن فرق میکنه ولی پرواز و سبک شدن واسه بختکه الان دیدم توی یه مطلب

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792