کیا بیدارن یکم حرف بزنیم آروم بشم
فقط همین و میتونم بگم که روزی که پدر و شوهر و مادرشوهرم بمیرن روز خوشحالی منه
تو رو خدا نیاین بگین این حرف و نزن و .... چون شما نمیدونید چیکار کردن نمیخوامم توضیح بدم😭 فقط ازتون میخوام آرومم کنید اگر من ریپلای نکردمتون و فقط لایکتون کردم میخام بدونید که نمیتونم جواب بدم و خیلی حالم بده😭
پیشاپیش از همگیتون ممنونم🌹