2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم اون موقع ك از شير گرفتمش فقط موقع خواب بهش ميدادم خيلي راحت گرفته شد دختر من خيييييياي راحت شا ...

چه خوب ک اذیت نشده❤

منم قطره ی آهن زدم ب نوک سینه هام میگم بیا بخور میگه نه ولی مقع خواب بهش دادم یک بارم شب ک میخواد بخوابه میدم 

خداروشکر امروز خوب بود دیروز خیلی گریه میکرد

سلام خوبي؟  از شير گرفتي؟؟؟ اقدام كردي؟؟؟؟  منكه از ساعت ٣ پوشك نكردم يااااا خداااااااا ...

سلام گلم خوبی؟

فعلا از دیروز شروع کردم ب کم کردن وعده ها توکل برخدا😆

واقعااا؟؟ فک کنم از جیش گرفتن خیلی سختتر باشه😣

@آسنات99   میدونم عزیزم تا سه باید وزن می دادم ولی راستش ی کم درگیر شدم تا به خودم اومدم دیدم ...

سلام عزیزم کاهشت مبارکککک وپایدار😍😍🎆🎇🎊🎉👏👏👏👏👏💃💃💃💃💃💃💃🎆🎇🎇🎉🎉

خب حداقل ورزشاتو کم کم زیاد کن  اونم دیگه خودت باید کنترلش کنی دیگه

اره 

دکتر رفتم گفتم داروها خیلییی اشتهامو بالا برده گف اره خاصیت داروها همینه اشتها بالا میره تا دارو قطع نکنی همینه 

خیلی از ماها مدت ها پیش مردیم تو سکوتی که هیچوقت ، هیچکس ، هیچ جوره درکش نکرد ..!💜💜💜
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز