2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست
آلاهیدا وارد میشود 😅😅از صبح ندیدمت نبودی🙃

قربوووونت 😍😍😍😍😍😍 صبح خیلی سرکار شلوغ پلوغ بودم،  نشد لایی بکشم و  اینوری بیام

چطووووری خوشگلم؟؟؟؟ ورزش کردی امروز؟؟؟ 

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چالش عوض شد؟؟ چرا؟؟

سپیده کجایی تو باغ نیستی سر چالش پاییزی منظورمه ک پروفایلا کلا عوض شد هم سرگروه ها هم بچه هاااا😬😬😬

                      👑سرگروهه سبززززز👑.                      تاریخ شروع رژیم 99/3/30 وزن اولیه ی اولیه 103😕              وزن همراه شدن با تاپیک 87😢😢😢                       وزن فعلی  66 😅😅😅 وزن هدف 65😍      خاستن توانستن است💪💪💪 فقط کافیه ی بار برای همیشه اراده کنی و بهترینا رو واسه ی خودت رقم بزنی با تاپیک بامداد خمار عزیز همراهم و ازش ممنونم👙👙
سلام عزیزم همین دور رو برام😍😍😍😍

میبینم بهم سر میزنی خوشگلم 😍😍😍😍

بوس به فرق سرت 😘😘😘😘😘

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
شاید من نتونم اعلام کنم...ببینم چی میشه شاید برم بهداشت والا این مادرشوهرا نمیدونم از جونه ما عروسا ...

اشکالی نداره.رفتی بهداشت مواظب باش.

😂😂😂😂😂😂😂😂

راستی عزیزم سایزت را بگیر.۱۰‌هر ماه سایزهامون را میگیریم و اعلام‌میکنیم.

بزن روی هشتگ و نمونه ها را ببین

سایز#  

خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر🙏که داده ات نعمت و گرفته ات امتحان و نداده ات حکمت است.                                   گروه تثبیت💛💛💛قد ۱۵۹.وزن اولیه ۷۸.وزن فعلی۵۷🌺🌺🌺                                      توانایی انسان بی نهایت است، پس تواناتر شو و کارهای بیشتری را انجام بده!

[QUOTE=168573854]سپیده کجایی تو باغ نیستی سر چالش پاییزی منظورمه ک پروفایلا کلا عوض شد هم سرگروه ها هم بچه هاااا😬




😂😂😂😂😂😂

فک‌ کردم چالش جدید و میگی😂😂

من از اول همینجا بودم ک ننه😎😂

الهه من پیشنهادم اینه یه سمتی به آلاهیدا بده.عجیب آرامش میدم به آدم😍😍جوری که در قلب آدم نفوذ پیدا ...

منم میگم بشه سرگروهه نارنجی هاااا تا زمان برگشت شب بیدارم..

@آلاهیدا  

                      👑سرگروهه سبززززز👑.                      تاریخ شروع رژیم 99/3/30 وزن اولیه ی اولیه 103😕              وزن همراه شدن با تاپیک 87😢😢😢                       وزن فعلی  66 😅😅😅 وزن هدف 65😍      خاستن توانستن است💪💪💪 فقط کافیه ی بار برای همیشه اراده کنی و بهترینا رو واسه ی خودت رقم بزنی با تاپیک بامداد خمار عزیز همراهم و ازش ممنونم👙👙
[QUOTE=168573854]سپیده کجایی تو باغ نیستی سر چالش پاییزی منظورمه ک پروفایلا کلا عوض شد هم سرگروه ها ...

نخیر😬😬😀😀💋💋🌸🌸

                      👑سرگروهه سبززززز👑.                      تاریخ شروع رژیم 99/3/30 وزن اولیه ی اولیه 103😕              وزن همراه شدن با تاپیک 87😢😢😢                       وزن فعلی  66 😅😅😅 وزن هدف 65😍      خاستن توانستن است💪💪💪 فقط کافیه ی بار برای همیشه اراده کنی و بهترینا رو واسه ی خودت رقم بزنی با تاپیک بامداد خمار عزیز همراهم و ازش ممنونم👙👙
سلام عزیزم شما سرگروه نارنجی شدی؟ یعنی هفته ی آیندا به شما  وزن بدیم؟

نه قبلا بودم عزیزم

تاشقایق هست زندگی بایدکرد❤️وزن اولیه ۷۹😑 وزن الانم۶۳😌وزن هدفم ۵۵💪🏻🏆.    من همونیم که دنبال آرزوهااش رفت! ویولونیستم و میخونم! کیک تولدم میپزممم😋  
سلام گلم خوبی؟ شبت بخیر😘❤🌷

سلام.ممنون عزیزم🥰🥰🥰🥰🥰شب شما هم بخیر❤❤

شما خوبی گلم.🌺🌺

گل پسرت خوبه.ببوسش از طرف من🥰🥰😍😍😍😍😍

خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر🙏که داده ات نعمت و گرفته ات امتحان و نداده ات حکمت است.                                   گروه تثبیت💛💛💛قد ۱۵۹.وزن اولیه ۷۸.وزن فعلی۵۷🌺🌺🌺                                      توانایی انسان بی نهایت است، پس تواناتر شو و کارهای بیشتری را انجام بده!
ریلکس ✋ رییییلکس ✋✋ رییییلکس تررررر 😂😂😂😂💋

😀😀😀😀😀💋💋💋💋🌸🌸🌸😘😘😘

                      👑سرگروهه سبززززز👑.                      تاریخ شروع رژیم 99/3/30 وزن اولیه ی اولیه 103😕              وزن همراه شدن با تاپیک 87😢😢😢                       وزن فعلی  66 😅😅😅 وزن هدف 65😍      خاستن توانستن است💪💪💪 فقط کافیه ی بار برای همیشه اراده کنی و بهترینا رو واسه ی خودت رقم بزنی با تاپیک بامداد خمار عزیز همراهم و ازش ممنونم👙👙

[QUOTE=168574951]سلام.ممنون عزیزم🥰🥰🥰🥰🥰شب شما هم بخیر❤❤ شما خوبی گلم.🌺🌺 گل پسرت خوبه.ببوسش از طرف من🥰🥰😍



قربونت عزیزدلم خوبی خداروشکر ممنون🌷❤❤

شما خودت خوبی؟ راستی اسمتون چیه؟ کجایید؟ 

بازم سوال بپرسم یا زوده؟😂😂

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز