بزار یه راهنمایی کامل درمورد برند ها بهت بگم چون خودم فروشگاه لوازم خانگی دارم تمام برند هارو دیدم و میشناسم
یخچال کلور ، ایران شرق ، جنرال ، الکترواستیل ، فیلور ، رنزو ، لایف ، صنام ، دونار ، یورواستار و برند های متفرقه اصلا نخر
این برندا واقعا اسباب بازین، از ضعیف ترین یخچال فریزر هایی که میتونی بگیری پایین ترن
قیمتشون بالا و عه و کیفیتش به شدت پایینه
این برند ها فقط به درد ضایعات میخورن. در این حد داغونن
مصرف انرژی و گنجایش و.. که در مشخصاتشون گفته میشه، بر خلاف واقعیته. مثلا یه یخچال کلور 40 فوت از یه یخچال 30 فوت هیمالیا کوچیک تره و گنجایش کمتری داره
برند دیپوینت ، اسنوا ، دوو ، جی پلاس ، هایسنس هم نخر، چرا؟ چون نسبت به پولی که میدی اصلا ارزش خرید نداره
توی هیچ کدوم از مدلاش کیفیتی که براش پول دادی رو بهت نمیده.
فقط یه ظاهر و چند تا چیز به درد نخور میزاره توی یخچال تا قیمتشو نجومی ببره بالا
پول تبلیغات نجومی ای که انجام میدن رو از مشتری بالا میکشن
مثلا با 70 میلیون پولی که باید به یخچال دو قلو کوچیک و بی کیفیت دیپوینت یا اسنوا و دوو بدی، میتونی با ۱۰ میلیون ارزون تر، یه دوقلو هیمالیا با کیفیت تر و حتی هوشمند تر بگیری
حالا چی بگیریم که با کیفیت باشه؟
اول از همه هیمالیا یا همون لئوکو
بعد از هیمالیا میرسیم به امرسان
بعد از امرسان هم میرسیم به پارس (با آرم پنگوئن)
اگه هوشمندی ، ظاهر ، تکنولوژی جدید ، گنجایش بالا ، خدمات و گارانتی قوی و در کل همه چیز میخواید باید هیمالیا بگیرید
اگه به هوشمندی ، ظاهر و تکنولوژی جدید کمتری راضی هستید و کیفیت و گنجایش و کمی هم ظاهر و تکنولوژی میخواید، باید امرسان بگیرید
اگه هوشمندی و آپشن و ظاهر و اینا براتون کلن مهم نیست و میخواید یه یخچال با کیفیت و جادار با قیمت پایین بگیرید
باید به سمت برند پارس(با آرم پنگوئن) برید