2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من شب گذشته ساعت ۶ خوابیدم تا ۹ بینشم بیدار شدم ی بار در طول روز اصلا خوابم نمیبره‌دیشبم ۳ خوابدم تا۵ بیدار شدم  باز ۷ خوابیدم تا۹

❣اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج❣برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج)صلوات بفرستین🌹
سلااام چطوری؟ یه مدت یکم بهتر شده بودم باز دوباره بد، نزدیک صبح خوابم میبره که دیگه بچه بیدار میشه😣

سلاام عزیزم خوبم

بچت چندوقتش شده الان؟ دیگه باید راحت تر شده باشی

قرص نمیخوری واسه خواب؟

بعضی تجربه ها انقد بزرگن که DNA ت رو تغییر میدن
سلاام عزیزم خوبم بچت چندوقتش شده الان؟ دیگه باید راحت تر شده باشی قرص نمیخوری واسه خواب؟

یه سالش شده، یه مدت خوب شده بود. ، الان واسه دندون در اوردنش شبا خیلی بی تابی میکنه صبح زودم بیدار میشه، کلونازپام بخورم میخوابم ولی زیاد نمیخورم میترسم عادت کنم، تو چی بهتر شدی؟

یه سالش شده، یه مدت خوب شده بود. ، الان واسه دندون در اوردنش شبا خیلی بی تابی میکنه صبح زودم بیدار م ...

عزیزم😍 کم کم بزرگ میشه دردسراش کمتر میشه مامانشم راحت تر میخوابه، منم بهترم ولی کلا خوابم کمه دیگه پذیرفتم اینو


بعضی تجربه ها انقد بزرگن که DNA ت رو تغییر میدن

استاتر من تاپیک هاتو دیدم . من الان چهارماهه مثله خودت بی خوابی شدید گرفتم به خاطر اینکه من ۴ماه پیش یه هفت وهشت روز قرص اعصاب مصرف کردم که واقعا نیازی هم نبود زد یه مقداربی خوابی آورد به شدت ترسیدمو تلقین بی خوابی کردم الان ۴ماه زندگی ندارم هرروز هم گریه و جیغ میزنم نمیدونم چراانقدرضعیف شدم رومعدمم اضطرابم یه مقدارتاثیر گذاشته اسید معدم بالاست ومعدم التهاب داره ولی همش فکرم تو خودمه الان یه ماهه خونه ی بابامم باشوهرمم حرف نمیزنم کلا عذاب وجدان دارم چرا دارو خوردم چراانقدرتلقین کردم همش ناراحتم همش میگ چطور برم خونه بمونم چطور اینجا بمونم یه حالت درموندگی دارم همش به خودم میگم فلانی سرطان داره عین خیالش نیس روحیه داره تو چرا خودتو باختی ولی بازم تمرکزم رو خوابوسرم تو فشاره و معدمه. باورمنفی دارم میگن ناشکری میکنی .بخدا دیگه خسته شدم. ببخش استاتر من دردم توتاپیک توگفتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792