2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تغذیه ۵٠ ۵٠عه میخام قطعی باشهههه یعنی صدرصد

برو ای یو ای 

همسرم شنیده میشه با این تعیین جنسیت کرد میگه ول کن ازمایشو بریم مستقیم ای یو ای😂😂😂 دختر میخواد

داره کیف میکنه

خودش انجام میده؟ من فردا میریم برا ازمایش کلینیک میلاد

اره خودش انجام میده 

دکتر خیلی خوبیه من که ازش راضیم 

من نقده هستم راهمون دوره ۴ ،۵ ساعت راه 

دیگه شمارش رو داد گفت راهت دوره دیگه واسه  یه جواب آزمایش نیا 

تو شهر خودتون آزمایش بده با تل یا وات جوابش رو بفرست واسم 

خدايا خودت بهم صبر بده به هیچکس اعتماد نکنین 🖤

دارو هم داده بهتون؟ کدوم بیمارستان میرین؟

اره داده 

چهارشنبه هفته بعد (روز ۱۴ پریودی)میرم سنو اگه همه چی خوب بود روز بعدش ای یو ای میکنه 

نمی‌دونم کدوم بیمارستان هنوز نگفته 

خدايا خودت بهم صبر بده به هیچکس اعتماد نکنین 🖤

اره داده  چهارشنبه هفته بعد (روز ۱۴ پریودی)میرم سنو اگه همه چی خوب بود روز بعدش ای یو ای میکنه ...

ایشالله همه چی به خوبی و خوشی میگذره

ای یو ای چند درصد احتمال باروری دارع؟ صد درصده؟!

ایشالله همه چی به خوبی و خوشی میگذره ای یو ای چند درصد احتمال باروری دارع؟ صد درصده؟!

ممنون عزیزم انشالله 

۷۰/۸۰درصده 

خدايا خودت بهم صبر بده به هیچکس اعتماد نکنین 🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز