samagh مدیر استارتر عضویت: 1397/01/27 تعداد پست: 941 عنوان زبان انگلیسی 35 بازدید | 2 پست سلام . کسی مترجمی زبان تو آموزشگاه خونده؟ 1399/06/24 | 15:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
samagh مدیر استارتر عضویت: 1397/01/27 تعداد پست: 941 من دانشگاه خوندم به نظرت خوبه برم آموزشگاه بخونم؟ دوست دارم متن های سخت رو ترجمه کنم .متن های ساده رو میتونم