2777
2789
عنوان

نامزد داداشم

753 بازدید | 55 پست

دوستان من یک برادری دارم که ۳۰ سالشه بعد چند وقت بود که با یک خانم ۳۲ ساله دوست بود بعد این خانمه کلا یبار طلاق گرفته از همسرش بعد یه پسر هم داره که پسرش حدودا ۶ سالشه.

و خانمه کلا از زمانی که طلاق گرفته تا الان که به داداش من رسیده با چند نفر دیگه هم دوست شده بوده.

حالا داداش من از این خانم خوشش اومده و میگه من همینو میخوامش 

بعد مامانه منم گفت من اصلا نه ازدواجت میام نه دیگه اسمت رو میارم اگه با این خانم ازدواج کنی

بنظرتون مادرم حق داره که این حرفو بزنه؟



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه حق نداره

ایشون انتخابشو کرده

بچه که نیست

لابد خودش صلاح دیده

لطفا امضامو تا آخر بخونید: کاربری چندممه. لطفا قبل از این که تعلیقم کنید اخطار بدید. معمولا آدم دلتنگی هستم. دلم حتی برای بقال سر کوچه هم تنگ میشه. گاهی هم دلم برای بدترین آدمای زندگیم تنگ میشه چون خوبیاشونو هم دیده بودم. بیاید برای رفته‌های زندگیمون فاتحه بفرستیم. اونایی که از زندگیمون رفتن ولی از قلبمون نه. سفرشون به سلامت. اگر تو تاپیکی سوال دارویی داشتن یا میخواستن فیلم، سریال، کتاب یا موزیک بهشون معرفی بشه، منو تگ کنید. جریان نام کاربریم اینه که چند سال پیش یه دوست مجازی داشتم که تو چت‌روم گُلدچت باهم آشنا شده بودیم. نام کاربریش دختر خوب بود و اسمش نازنین‌شکیبا. از یه روزی به بعد دیگه تو یاهومسنجر آنلاین نشد. خطش هم خاموش شد. از اون روز همه‌جا نام کاربریمو میذارم دختر خوب به امید این که پیداش کنم. مادرم بیماری نوروپاتی داره. میشه برای سلامتیش و بهبودیش یه صلوات بفرستید؟ ممنونتون میشم.

چی بگم والله ب نظرم تحقیق کنین ببینین چجور زنی هست بعد تصمیم بگیرین

بعضی دردا مثل چایی میمونن....!!!شاید سرد بشن !اما تلخ باقی میمونن...!!!!❤️😍 سال ۱۴۰۱ب آرزوم رسیدم 😍❤️

داداشتون از نظر مالی مستقله؟

چرا اذیتش میکنید مگه بچه ۱۵ سالس احساسی تصمیم بگیره حتما فکراشو کرده انتخاب کرده مگه مادرتون میخاد با زنه زندگی کنه؟ از قدیم گفتن کجا خوشه؟ اونجا که دل خوشه

 مخالفی با نظرم ریپلای نکنننن خانوم محترم و با شخصیت💞هر روز برای هدفم میجنگم، اینگونه هر روز نزدیک و نزدیک تر میشوم❤

ببین عزیزم من خودمو نمیتونم بذارم جای مادرشماولی این خانومم گناه نکرده ازدواج کرده موفق نبوده طلاق گرقته نباید ب چشن بد بهش نگاش کردولی اگه خانوادتون همچین دید بدی نسبتبهش دارن کاش جلوی ازدواجو بگیرید چون ب ضرر هردوطرفه

(۱ دی )لطفا، بیاین متحد باشیم😍مرسی از همه پیشاپیش از اوناییکه تاپیک میزنن معذرت میخوام چون گزارش میزنم براشون😁اهل زیباترین کلانشهر ایران، رشت😍

مادرتون بخاطر حس مادریش این حرف رو میزنه و خب نمیتونم بگم حق داره ولی خب نگران زندگی بچشه

بعدشم اینکه قبلا با کسی دوست بوده دلیلی نمیشه که بد باشه مهم اینه بعد ازدواج متعهد باشه به زندگیش

خدایا عمری بهم بده که خوشبختی و عاقبت بخیری دخترم رو ببینم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز