neda_nezam مدیر استارتر عضویت: 1399/02/16 تعداد پست: 3834 عنوان آشپز 5×4 38 بازدید | 1 پست رو میشه کابینت جزیره ای زد؟؟؟ بنظرتون آشپز کوچیکه؟ فردا برای عذرخواهی دیر است امروز زخمنزن 1399/06/23 | 22:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلا181 عضویت: 1394/05/10 تعداد پست: 9493 جزیره اصلا خوب نیست، آشپزخونه من بیست متره، کانتر زدم چند ماه هم بیشتر نیست ولی میخوام برش دارم به آرزوهایم قول رسیدن دادم