2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 428 بازدید | 88 پست
فقط یچیز میبینم اینکه خیلی عاشق همید.ولی اون یخورده سردرگمه 

میشه بگین این ماه باردارم یا نه..؟! اخه هرکی میبینتم میگ قیافت مث حامله هاست ولی خودم ک هیچ علائمی ندارم

خواهش میکنم پاسخ بدین منم واستون دعا میکنم ک ب خواسته های قشنگتون برسین ممنونتون میشم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من حس ششم قوی نمیگم دارم.ولی حس میکنم یچیزاییو .خواهش میکنم امیدوارم به خواسته های دلت برسی

با حسن دیدار دارم ؟

فردا همونی میشه که امروز بهش فکر میکنی ، از امروز به رویاهای رنگیت 

❤❤❤

ماهنامه جان حست واسه من درست در اومده الان باردارم هفته های اولم ولی خونریزی دارم دکتر گفت من امیدم کمه ک بمونه و پنجاه پنجاهه 

بنظرت نی نی م میمونه یا سقط میشه..؟!

ممنون میشم پاسخ بدین

واستون دعای توسل میخونم برای سلامتی تون و رسیدن ب حاجاتتون..

ماهنامه جان حست واسه من درست در اومده الان باردارم هفته های اولم ولی خونریزی دارم دکتر گفت من امیدم ...

عزیزه دلم هرچی خواست خدا باشه همون میشه.به سلامتی فقط اینکه استراحت کن .گر نگهدار من انست که میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤راستی من دعات میکنم.یسری هم به تایپینک اخرم بزن عزیزم حتما

ماهنامه جان حست واسه من درست در اومده الان باردارم هفته های اولم ولی خونریزی دارم دکتر گفت من امیدم ...

سلام عزیزم خوبی یهویی افتادی به دلم.گفتم بپرسم حالتو نی نیت درچه حاله؟ وضعیتت چطوره الان

سلام عزیزم خوبی یهویی افتادی به دلم.گفتم بپرسم حالتو نی نیت درچه حاله؟ وضعیتت چطوره الان

سلام عزیزم شکر بد نیستم

ممنونم از لطفت ک ب یادم بودی جان دل

نی نی م سقط شد متاسفانه

یکم از لحاظ روحی بهم ریخته ام ولی درست میشه ان شاءالله

سلام عزیزم شکر بد نیستم ممنونم از لطفت ک ب یادم بودی جان دل نی نی م سقط شد متاسفانه یکم از لحاظ ر ...

الهی فداتشم عزیزم.قسمتت اینحور بوده.منم دوتا سقط داشتم.اصلا نگران نباش به امید خدا بعدیشو حتما باردار میشی وسالم به دنیا میاری گلم.

الهی فداتشم عزیزم.قسمتت اینحور بوده.منم دوتا سقط داشتم.اصلا نگران نباش به امید خدا بعدیشو حتما باردا ...

دورت بگردم حرفات آرومم میکنه بخدا

ان شاءالله معجزه خدا رو ببینی تو زندگیت از بس ک خوبی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز