2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 428 بازدید | 88 پست
فقط یچیز میبینم اینکه خیلی عاشق همید.ولی اون یخورده سردرگمه 

میشه بگین این ماه باردارم یا نه..؟! اخه هرکی میبینتم میگ قیافت مث حامله هاست ولی خودم ک هیچ علائمی ندارم

خواهش میکنم پاسخ بدین منم واستون دعا میکنم ک ب خواسته های قشنگتون برسین ممنونتون میشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من حس ششم قوی نمیگم دارم.ولی حس میکنم یچیزاییو .خواهش میکنم امیدوارم به خواسته های دلت برسی

با حسن دیدار دارم ؟

فردا همونی میشه که امروز بهش فکر میکنی ، از امروز به رویاهای رنگیت 

❤❤❤

ماهنامه جان حست واسه من درست در اومده الان باردارم هفته های اولم ولی خونریزی دارم دکتر گفت من امیدم کمه ک بمونه و پنجاه پنجاهه 

بنظرت نی نی م میمونه یا سقط میشه..؟!

ممنون میشم پاسخ بدین

واستون دعای توسل میخونم برای سلامتی تون و رسیدن ب حاجاتتون..

ماهنامه جان حست واسه من درست در اومده الان باردارم هفته های اولم ولی خونریزی دارم دکتر گفت من امیدم ...

عزیزه دلم هرچی خواست خدا باشه همون میشه.به سلامتی فقط اینکه استراحت کن .گر نگهدار من انست که میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤راستی من دعات میکنم.یسری هم به تایپینک اخرم بزن عزیزم حتما

ماهنامه جان حست واسه من درست در اومده الان باردارم هفته های اولم ولی خونریزی دارم دکتر گفت من امیدم ...

سلام عزیزم خوبی یهویی افتادی به دلم.گفتم بپرسم حالتو نی نیت درچه حاله؟ وضعیتت چطوره الان

سلام عزیزم خوبی یهویی افتادی به دلم.گفتم بپرسم حالتو نی نیت درچه حاله؟ وضعیتت چطوره الان

سلام عزیزم شکر بد نیستم

ممنونم از لطفت ک ب یادم بودی جان دل

نی نی م سقط شد متاسفانه

یکم از لحاظ روحی بهم ریخته ام ولی درست میشه ان شاءالله

سلام عزیزم شکر بد نیستم ممنونم از لطفت ک ب یادم بودی جان دل نی نی م سقط شد متاسفانه یکم از لحاظ ر ...

الهی فداتشم عزیزم.قسمتت اینحور بوده.منم دوتا سقط داشتم.اصلا نگران نباش به امید خدا بعدیشو حتما باردار میشی وسالم به دنیا میاری گلم.

الهی فداتشم عزیزم.قسمتت اینحور بوده.منم دوتا سقط داشتم.اصلا نگران نباش به امید خدا بعدیشو حتما باردا ...

دورت بگردم حرفات آرومم میکنه بخدا

ان شاءالله معجزه خدا رو ببینی تو زندگیت از بس ک خوبی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمککک

آیکاله | 50 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز