2777
2789
عنوان

لیست رد

| مشاهده متن کامل بحث + 440 بازدید | 64 پست
اره من میرم عشقه خرمو نگا میکنم چن بار زنگ میزنه دلم غش میره ،ولی تو نکن فکر میکنه پیله شی،ادما خصلت ...

حتما،جلو خودمو میگیرم نه زنگ میزنم نه پیام میدم ببینم اصن براش مهمم

ببخشید مگه شنا متاهل نیستید؟

متاهل کامل ن،داستانش طولانیه،بگم سرت شاخ درمیاره😁

روزی ک رفتم سونو، دکتر ک بهم گفت دخملی،انقد ازخوشحالی جیغ زدم،کم مونده بود ازش کتکرو بخورم،دورسرت بگردم سالم بدنیا بیا،بخاطرت همه ی دردای عالمو تحمل میکنم ک فقط بغلت کنم ،ببوسمت،عطر تنتو باتمام وجود بفرستم تو ریه هام😍😁قربونت بشم نانازم😍🥰🤩😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حتما،جلو خودمو میگیرم نه زنگ میزنم نه پیام میدم ببینم اصن براش مهمم

نامزدین شما؟

روزی ک رفتم سونو، دکتر ک بهم گفت دخملی،انقد ازخوشحالی جیغ زدم،کم مونده بود ازش کتکرو بخورم،دورسرت بگردم سالم بدنیا بیا،بخاطرت همه ی دردای عالمو تحمل میکنم ک فقط بغلت کنم ،ببوسمت،عطر تنتو باتمام وجود بفرستم تو ریه هام😍😁قربونت بشم نانازم😍🥰🤩😘
ن بابا

هرکی هست محل نده بلاک کرده 

روزی ک رفتم سونو، دکتر ک بهم گفت دخملی،انقد ازخوشحالی جیغ زدم،کم مونده بود ازش کتکرو بخورم،دورسرت بگردم سالم بدنیا بیا،بخاطرت همه ی دردای عالمو تحمل میکنم ک فقط بغلت کنم ،ببوسمت،عطر تنتو باتمام وجود بفرستم تو ریه هام😍😁قربونت بشم نانازم😍🥰🤩😘
آره ولی حالم بده 

بگردمت پاشو خودتو با یه چی مشغول کن دلت نگیره حالت بدشه،اون جمعه یه نفر یه همچی تاپیکی زد انقد گریه کردم حالم بدشد 

روزی ک رفتم سونو، دکتر ک بهم گفت دخملی،انقد ازخوشحالی جیغ زدم،کم مونده بود ازش کتکرو بخورم،دورسرت بگردم سالم بدنیا بیا،بخاطرت همه ی دردای عالمو تحمل میکنم ک فقط بغلت کنم ،ببوسمت،عطر تنتو باتمام وجود بفرستم تو ریه هام😍😁قربونت بشم نانازم😍🥰🤩😘
نمیدونم خودمو مشغول چ کاری کنم 

چای دم کن،تی وی روشن کن،بزن رادیو جوان یکم برقص،

روزی ک رفتم سونو، دکتر ک بهم گفت دخملی،انقد ازخوشحالی جیغ زدم،کم مونده بود ازش کتکرو بخورم،دورسرت بگردم سالم بدنیا بیا،بخاطرت همه ی دردای عالمو تحمل میکنم ک فقط بغلت کنم ،ببوسمت،عطر تنتو باتمام وجود بفرستم تو ریه هام😍😁قربونت بشم نانازم😍🥰🤩😘

منم الان زنگ زدم و کلی گریه و بحث 

ده سال زندگیمو حروم کردم امروز دلم ب حال خودم سوخت

لعنت ب اینجور عشق که طرف دوست داره ولی اصلا بلد نیس باید چیکار کنه و چطور باشه و چطوری رفتار کنه ..دلم از همه چی خالی شذ

دلم یه مسافرت میخواد 

من بااین وضم هفته قبل رفتم مسافرت،اونم یکروزه،فکر کن ازمشهد تا تهران بااتوبوس ۱۴ ساعت توراه بودم،حالم خیلی بهترشد،توراه تنها بودم خیلی فکر کردم،

روزی ک رفتم سونو، دکتر ک بهم گفت دخملی،انقد ازخوشحالی جیغ زدم،کم مونده بود ازش کتکرو بخورم،دورسرت بگردم سالم بدنیا بیا،بخاطرت همه ی دردای عالمو تحمل میکنم ک فقط بغلت کنم ،ببوسمت،عطر تنتو باتمام وجود بفرستم تو ریه هام😍😁قربونت بشم نانازم😍🥰🤩😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز