2777
2789

اگر قبل منفی بفروشی فروش میره فکر نکنم منفی بخوره ب قیمت رو بخرن

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منفی شد میره مجمع  چن روز  دوباره یه سود خوب میده 


نفردش چیکار داری 

اگرم لازم داری بعد ۶ ماه

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            
اصولا کی بفروشم که بدونم منفی نخورده هنوز تقریبی 

دو سه ماه سود میده الیته بستگی ب بازار داره

از رو نمودار میشه حدس زد باید بلد باشی من بلد نیستم

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

الان نبخوان کلا میپرسم من تازه اومدم متلا کی بفروشم بهتره که منفی نخورده هنوز یعنی تاکی امکانش هست م ...

تاوقتی ک سود کردی بعد بفروش...عرضه اولیع سود چندانی ندارع بنظرم چون ب مقدار کم میتونی خرید کنی ولی خب ضررش خیلی کمه

تاوقتی ک سود کردی بعد بفروش...عرضه اولیع سود چندانی ندارع بنظرم چون ب مقدار کم میتونی خرید کنی ولی خ ...

برای ما ها 100 تومان یعنی سود 20 تومان هم یعنی ضرر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز