2777
2789
عنوان

مکمل چی میخورید؟

70 بازدید | 5 پست

بچه ها سلام من خیلی احساس خستگی و بیحالی میکنم آزمایشات چکام قبل از بارداری رو رفتم همه چی نرمال بود عفونت و اینا هم ندارم اما دلم میحواد همش بخوابم همیشه سردمه حای وقتی بقیه دارن از گرما هلاک میشن من همچین حسی ندارم

موهامم ریزش داره شدید تیروییدم ازمایش T3 و T4 اوکی بود ویتامینامم اوکی بود فقط یکم دی۳ پایین بود و خیلی خیلی کوچولو آهنم کم بود انقدری که مهم نیست

ولی نمیدونم چمه خیلی هسته و بی انرژیم از خواب که بیدار میشم انگار کوه کندم

حالا گفتم برم مکمل بگیرم شاید بهتر بشه شما چیا مصرف میکنید؟

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز