بچه ها سلام من خیلی احساس خستگی و بیحالی میکنم آزمایشات چکام قبل از بارداری رو رفتم همه چی نرمال بود عفونت و اینا هم ندارم اما دلم میحواد همش بخوابم همیشه سردمه حای وقتی بقیه دارن از گرما هلاک میشن من همچین حسی ندارم
موهامم ریزش داره شدید تیروییدم ازمایش T3 و T4 اوکی بود ویتامینامم اوکی بود فقط یکم دی۳ پایین بود و خیلی خیلی کوچولو آهنم کم بود انقدری که مهم نیست
ولی نمیدونم چمه خیلی هسته و بی انرژیم از خواب که بیدار میشم انگار کوه کندم
حالا گفتم برم مکمل بگیرم شاید بهتر بشه شما چیا مصرف میکنید؟