2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببین گلم اصلاب حرفاشون دل نبندچرته چندتاباهم بهم گفتن برج 6حامله میشی چندماه منتظربودم اینماه قبل م ...

ببین همه ش راست نیست من خودم حس شیشم خوبه .البته نه هروز .امشب هم برا استار یه تایپک دیگه همش رو رو درست گفتم 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

ببین گلم اصلاب حرفاشون دل نبندچرته چندتاباهم بهم گفتن برج 6حامله میشی چندماه منتظربودم اینماه قبل م ...

خیلیا هم الکی میگند حس ششمین 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

حدودا ۲۰_۲۱،هسی

دلبری خدارو ببین ؛داره میگه: تاخُدات منم، از حرف مردم ناراحت و اندوهگین نباش!♡                                                                                                                                                                          من و تو با همه فرق داریم! من تورو جوری دوست ندارم که بقیه همو دوست دارن من دلم میخواد دنیارو قشنگ کنم!من دلم میخواد تورو عاشق زندگی کنم! یه جوری که از بودنت،از حضورت از اینکه هستی لذت ببری! صبح ک چشماتو باز میکنی با خودت بگی من همونیم که یه نفر حاضرع جونشو برام بدع،برای خوشحالیم ، برای خوشبختیم،برای هرچی که من از زندگی میخوام! غصه اگه داری بگی هی بلند شو بیا دوتایی باهم غصه بخوریم!آدم تنها تنها از پسِ این همه درد برنمیاد! آدم تنهایی بیشتر دردش میاد..‌!من تورو اینجوری دوست دارم که چشمات برق بزنه،از ذوق،از فرط دوست داشتن و از دوست داشته شدن...اره من تورو جوره دیگه ای دوست دارم. . .😍😍💫

😂😂😂ولی من حس شیشمی نیسدم اقا اعتراف میکنم

دلبری خدارو ببین ؛داره میگه: تاخُدات منم، از حرف مردم ناراحت و اندوهگین نباش!♡                                                                                                                                                                          من و تو با همه فرق داریم! من تورو جوری دوست ندارم که بقیه همو دوست دارن من دلم میخواد دنیارو قشنگ کنم!من دلم میخواد تورو عاشق زندگی کنم! یه جوری که از بودنت،از حضورت از اینکه هستی لذت ببری! صبح ک چشماتو باز میکنی با خودت بگی من همونیم که یه نفر حاضرع جونشو برام بدع،برای خوشحالیم ، برای خوشبختیم،برای هرچی که من از زندگی میخوام! غصه اگه داری بگی هی بلند شو بیا دوتایی باهم غصه بخوریم!آدم تنها تنها از پسِ این همه درد برنمیاد! آدم تنهایی بیشتر دردش میاد..‌!من تورو اینجوری دوست دارم که چشمات برق بزنه،از ذوق،از فرط دوست داشتن و از دوست داشته شدن...اره من تورو جوره دیگه ای دوست دارم. . .😍😍💫
خیلی ناراحت شدم بایدفردابازمی فتم دکتردیگه گفتم درمان یک مدت میذارم کنارفکرمیکردم وافعادرسته چندماه ...

 مطمنم مامان میشی اما زمانشو نمی‌دونم . 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز