بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اینجا تبادل نظر میکنیم محترم باشیم💜👤 یه وقت دیدی جواب کاربر بی منطق ندادم چون اصلا ریپلای شو نخوندم جواب آدمهای مریض نباید داد😊 نی نی یار محترم صدا میزنم رسیدگی کنه😆
فروردین ۱۴۰۰ تست ژنتیک دادم شهریور جوابش اومد ۸ تا جهش تو ژن هام بود حالا از همسرم تست گرفتن انشالله که اون سالم باشه و مشکلی پیش نیاد ۴ ماه دیگه جواب آزمایشش میاد برام دعا کنید ❤❤ من ته تغاری پاییزم 😍😍👸🍂🍂 به رنگ رژم💄💄 گیر نده ..تو از سیاست های زنانه بی خبری... زن ها پای مهمترین داشته هایشان را با رژ لب سرخ امضا میکنند..💋💋💋.❤❤❤❤
نگيد جا برادري و فلان بابا درست نظر بديد😂🙏🏻اخه ديدم بچها نميتونن ب عكس شوهرا چيزي بگن❤️❤️
😂😂😂
خوشگله وجنتلمن
فکرکنم از اوناس که کم عصبانی میشه ولی اگه عصبانی شه میزنمه تیکه پاره میکنه 😄
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨
فروردین ۱۴۰۰ تست ژنتیک دادم شهریور جوابش اومد ۸ تا جهش تو ژن هام بود حالا از همسرم تست گرفتن انشالله که اون سالم باشه و مشکلی پیش نیاد ۴ ماه دیگه جواب آزمایشش میاد برام دعا کنید ❤❤ من ته تغاری پاییزم 😍😍👸🍂🍂 به رنگ رژم💄💄 گیر نده ..تو از سیاست های زنانه بی خبری... زن ها پای مهمترین داشته هایشان را با رژ لب سرخ امضا میکنند..💋💋💋.❤❤❤❤