2777
2789
عنوان

شپش

99 بازدید | 16 پست

کسی راهکار داره برا ازبین بردن شپش

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم

اسفند بجوشون سرتون بشور همون دیقه گم میشن

میم های نی نی سایتی اینجا میزارم😁 😎حافظ کل سوره( قل هو الله احد)..😎ساعت ۱۲ شب به بعد توی سایت پادزهر لازم میشین بس که سمه😌من وقتی میام نی نی سایت خودم میریزم پشما م میمونن   آخه یکی نیست بگه ماذا فاذا لاذا چاذا بلاذا

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سوگند‍_مو# تو اینستا بزن برو هایلایت شپش بخون

اینستا ندارم متاسفانه

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
اسفند بجوشون سرتون بشور همون دیقه گم میشن

تضمینی؟

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
تضمینی؟

بله

میم های نی نی سایتی اینجا میزارم😁 😎حافظ کل سوره( قل هو الله احد)..😎ساعت ۱۲ شب به بعد توی سایت پادزهر لازم میشین بس که سمه😌من وقتی میام نی نی سایت خودم میریزم پشما م میمونن   آخه یکی نیست بگه ماذا فاذا لاذا چاذا بلاذا
درمانش فقط رنگه رنگ بزاری شونه کنی هی میسوزونه 

برا خودم نیست

بعد سر بچه ام زده

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
تخمشون چی؟اونا نمیرن

تخمشون با شونه میریزه دیگه

فقط تو حموم باید شونه شه

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
چن سالشه؟

2 ساله

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
اها سنش کمه رنگ ضرر داره

بله

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792