2777
2789
سلام من هنوز هم گیج ومنگم بهتر نشدم

اانشالله که هرچه زودتر همگی خوب بشیم منم رفتم تست سرگیجه دادم نرمال بود خداروشکر ولی سرگیجه رو مدام دارم با ضعف شدید 

ببخشید شما دکتر تشخیص خاصی براتون نداد؟

‌ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اانشالله که هرچه زودتر همگی خوب بشیم منم رفتم تست سرگیجه دادم نرمال بود خداروشکر ولی سرگیجه رو مدام ...

جابه جابه جایی کریستال گوش،چند جلسه مانور درمانی رفتم اما فایده نداشت

البته این تشخیص یک دکتر بود 

دکترهای مختلف تشخیص‌های متفاوتی دادند

جابه جابه جایی کریستال گوش،چند جلسه مانور درمانی رفتم اما فایده نداشت البته این تشخیص یک دکتر بود&n ...

خیلی لطف کردید که پاسخ دادید.‌مچکرم. آرزوی سلامتی عاجل دارم براتون🙏🌷

‌ 

ترخدا ج بده. الان چطوری منم عین شمام


سلام

خوب نشدم ولی فعلا با سیناریزین وپوکساید کمی بهترم

حداقل خودم میتونم بیرون برم ،وابسته به کسی نیستم

ظاهرا این درد درمان نداره فوقش با دارو کنترل بشه

وای خیلی بده سرگیجه یه مدتیه درگیر سر گیجم دکتر قرص بتا سرک داد خوردم خوب شدم ولی بعد از اتمام قرص دوباره سرگیجم شروع شد . رفتم دکتر گفت بخاطر اینکه بتاسرک خوردی تست تعادلت اشتباه نشون میده باید یک هفته تا ۱۰روز صبر کنی بعد بری تست تعادل . امید وارم که هیچ کس این حس رو تجربه نکنه خیلی بده 😔😔😔😔😔

سلام..ببخشید شما سرگیجه تون خوب شد علتش چی بود؟

سلام 

اولش گفتند جابه جایی کریستال گوش

در حال حاضر با مصرف بتاسرک وداروهای اعصاب کمی بهترم

هرچند داخل اسانسور پله برقی یا موقع تغییر جهت دادن سر باز هم کم منگ میشم اما چاره چیه باید صبر کرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز