فرزانه_زندی مدیر عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 695 عنوان تست سرگیجه | مشاهده متن کامل بحث + 10737 بازدید | 58 پست تا حالا کسی تست تعادل داده؟من فردا تست تعادل و سر گیجه دارم ؟یکم می ترسم 1399/06/18 | 14:01 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fateme_mahmoudi عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 16 منم سرگیجه و عدم تعادل دارم.ام ار ای با تزریق دادی یا بدون تزریق؟ سلام.شما بهتر شدین؟
golezahra عضویت: 1396/11/28 تعداد پست: 1778 نه عزیزم هنوز هست عزیزم منم دائم سرگبجه دادم وpct خونم هم مثل شما بالاست شما چیکار کردید بهتر شدید ؟
فرزانه_زندی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 695 عزیزم منم دائم سرگبجه دادم وpct خونم هم مثل شما بالاست شما چیکار کردید بهتر شدید ؟ pct خونم اومد پایین خودش ،اماگیجی ومنگی رو هنوز دارم ،
melisa_ali عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 25 سلام عزیزم خوب هستینمنم دقیقا حالت های شمارو دارم بعضی وقتا عود میکنه و بقیه ی وقتها حس افتادن و منگی رو دارم شما بهترین شدینمیخواستم بپرسم تست کجا انجام دادین ؟ خوب بود؟ برای من باز هم عود کرده میخوام برم تست بدم
55555333 عضویت: 1398/10/17 تعداد پست: 930 pct خونم اومد پایین خودش ،اماگیجی ومنگی رو هنوز دارم ، سلام عزیزم.خوبی بهتر شده سرگیجه هاتون؟؟
فرزانه_زندی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 695 سلام عزیزم خوب هستین منم دقیقا حالت های شمارو دارم بعضی وقتا عود میکنه و بقیه ی وقتها حس افتادن و م ... نه عزیز خوب نشدممرکز تعادل اکو مشهدگفتند جابه جایی کریستال گوش چند جلسه توانبخسی هم رفتم اما فایده نداشت
فرزانه_زندی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 695 سلام عزیزم.خوبی بهتر شده سرگیجه هاتون؟؟ سلام نه فدات شم خوب نشدم
mahsaaaaa7070 عضویت: 1401/11/30 تعداد پست: 164 سرگیجه شما حملهی هستش مال من به شکل عدم تعادل وبیست وچهار ساعت باهامه سلام عزیزم.منم مثل شمام،۶ ساله ک عدم تعادل و سرگیجه باهامه یکسره، شما بهتر شدی؟تست رو انجام دادی؟نتیجه ش چی شد
mahsaaaaa7070 عضویت: 1401/11/30 تعداد پست: 164 من مثلا حس میکنم دارم از بغل میفتم .وقتی میشینم سر سفره غذا بخورم هی حس میکنم دارم کج میشم سلام.شما بهتر شدین ؟ منم موقع نشستن حس میکنم به یک طرف خم میشم
فرزانه_زندی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 695 سلام.شما بهتر شدین ؟ منم موقع نشستن حس میکنم به یک طرف خم میشم نه
shahab_0065 عضویت: 1402/02/09 تعداد پست: 600 ممنونم.خیلی تحملش سخته .من از زندگی افتادم حتی نمی توانم تنها برم بیرون سسلام وقت بخیر توی اهواز تست سرگیجه که خوب انجام بدن سراغ دارید؟
فرزانه_زندی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 695 سسلام وقت بخیر توی اهواز تست سرگیجه که خوب انجام بدن سراغ دارید؟ سلام نه عزیز سراغ ندارم
علوسم عضویت: 1400/07/17 تعداد پست: 9373 اره دادم چیز ترسناکی نداشت پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰
shahab_0065 عضویت: 1402/02/09 تعداد پست: 600 سلام نه عزیز سراغ ندارم سپاسگزارم 🙏 امیدوارم بهبودی کامل براتون حاصل شده باشه. برا ما هم دعا کنید لطفاً
shahab_0065 عضویت: 1402/02/09 تعداد پست: 600 سرگیجه شما حملهی هستش مال من به شکل عدم تعادل وبیست وچهار ساعت باهامه سلام. حالتون خوبه؟ امیدوارم بهبودی کامل حاصل شده باشه براتون. منم این مشکل رو دارم .۲۴ ساعته. شما چیکار کردید؟ میشه لطفاً راهنماییم کنید.