2777
2789
عنوان

توروخدا کمگ

52 بازدید | 9 پست

سلام وقت بخیر توروخدا کمک کنین روم ب دیوار شرمنده قسمت بالای واژنم خارش دارم اونقد خاروندم زخم شده چیکار کنم دارو بگین بخرم خانگی نتونستم خوب کنم نمیتونم برم دکتر وضعیت شهرمون افتضاحه

راضیم به رضای تو 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

این قرصرو بخور ۸سالت یکی و ابنکه یه پارچه تمیز داغ کن هربا  میای از دستشویی بزار اونجاات

با این قرص خوب نشدی اون یکیو خودت از داروخونه بپرس بگو برا عفونت قارچی ممکنه عفونت قارچی باشه یه قرص دورنگیه یک روز درمیون میخوریش تا سه روز .....تو مخلول بتادین هم بشین

عنبرنسارا دود بده..دمنوش آویشن بخور..بشین توی محلول جوش،شیرین..یا سرکه...اینم بگم.جوش،شیرین محیط،بدنتو گرم.میکنه و به پسرزایی کمک میکنه ..سرکه محیط بدن روسرد میکنه ودختر زایی تقویت میشه عزیزم

الهی و ربی من لی غیرک
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز