2789
عنوان

رزق وروزی

| مشاهده متن کامل بحث + 662 بازدید | 39 پست
ببخشید ی سوال دیگم بپرسم خوندن معنی این سوره های قرآن ک مهم نیس درسته؟ 

خودت معنیشون رو برا خودت بخون

ک درکل بدونی چی داری میخونی

چون معنی هاشون واقعا قشنگن 

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره خیلی خوبه منم شنیدم،  بعد از نماز ظهر ذاریات طلاق و مزمل و انشراح... بعد از نماز عشا واقعه ...


من اینجوری ک شنیدم اون سوره هارو پشت سر هم بعد از عشا یعنی در شب بخونیم

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ
من ۴۰روز ذاریات طلاق مزمل انشراح واقعه خوندم شکر       .......ولی فقط ی میلیون وام یا ...

منم نتیجه دیدم 

تقریبا بعد ۶ الی۷ ماه 

ولی نا امید نشدم و خوندم و بعد ۶ ال۷ ماه نتیجه شو دیدم

تو هم نا امید نشو فک میکنم ماه های اول اگه نتیجه ندیدی ب خاطر پاکسازی روحه 

ولی مطمئن باش کم کم نتیجه میبینی جوری که از در و دیوار خدا برات نعمت میفرسته

منم نتیجه دیدم  تقریبا بعد ۶ الی۷ ماه  ولی نا امید نشدم و خوندم و بعد ۶ ال۷ ماه نتیجه شو ...

الان هرشب واقعه میخونم 

برا سلامتی وظهور حضرت مهدی صلوات 💚بارسنگین است و من کم طاقت و دنیا حسود/خم شدن را عار میدانم دعاکن نشکنم.
الان هرشب واقعه میخونم 

ظهر ها هم بعد نماز ظهر و عصر سوره ی ذاریات و طلاق و مزمل و انشراح  رو بخون کلا بیشتر از ۱۰ دقیقه نمیشه

و یه استغفار هست۴۰۰تایی تو مفاتیح هست از طرف امام صادق هست 

اگه میتونی در کنار این سوره ها اونم بخون عالیه مثل توربو می مونه من دوبار ازش حاجت بزرگ گرفتم

ظهر ها هم بعد نماز ظهر و عصر سوره ی ذاریات و طلاق و مزمل و انشراح  رو بخون کلا بیشتر از ۱۰ دقیق ...

باشه مرسی لطفا برام دعا کنید گره افتاد ت زندکیم دیگه کشش ندارم ادامه بدم

برا سلامتی وظهور حضرت مهدی صلوات 💚بارسنگین است و من کم طاقت و دنیا حسود/خم شدن را عار میدانم دعاکن نشکنم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز