2777
2789
عنوان

رزق وروزی

662 بازدید | 39 پست

سلام هاما خوبین مخصوصا خانمای شاغل ومغازه دار مثل خودم خواستم تجربه خودمو بگم 

من مغازه دار هستم  هر روشی بگین امتحان کردم برای برکت ورزق و روزی جواب نداد

تا این رو خوندم تو اینترنت گفتم بزار این رو هم امتحان کنم شاید خدا کمک کنه

شکرخدا هرروز مشتری دارم فروشم زیاد شده خوشحالم خیلی مغازم پررونق شده👏

هر روز سوره واقعه وشرح ومزمل وذاریات وطلاق بخونید بعدازنمازاتون 👌👌


التماس دعا مامانای عزیز.دعاکنید خونه دار بشم👋

👌👌👌برا منم دعا کن میخونم❤

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ

روزی ۷۷ بار ذکر یاغفوریا ودود


کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعد از هر نماز واجب 

سه صلوات سه بار آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قدجعل الله لکل شئ قدرا(آیه ای در سوره طلاق)و بعد دوباره سه صلوات

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ

یعنی واقعا اثر . داره? 

با معنیش میخونید یا همجو فقط رو خوانیشو 

من نزدیک 2 هفته هر شب سوره واقعه خوندم. پریود ک شدم دیگ قط کردم و نخوندم. 

وضیت اقتصادیمون ک خرابه. کفگیرمون داره میخوره ته دیگ 😭😭😭😟😟😟😟

برای چی هست

رزق و روزی

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ
یعنی واقعا اثر . داره?  با معنیش میخونید یا همجو فقط رو خوانیشو  من نزدیک 2 هفته هر شب س ...

بخون هرشب این سوره ها رو ب ترتیب و بدون حرف زدن بینش

ذاریات،واقعه،طلاق،مزمل،لیل،انشراح

موثره 

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ
تو دوره پریودت چ کار میکنی؟ 

تو پریودی مشکلی نداره خوندنش

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ
میگن باید 40 شب مداوم خوند. خب وقت پریود چ کار کنم؟. 

میگم ک بخون تو پریودی موردی نداره خوندنش،فقط دستت ب آیات نخوره

قطعش نکن کلا

همیشه بخون

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792