2777
2789
عنوان

وسواس فکری

207 بازدید | 31 پست

سلام خانوما یه مشکل خیلی بزرگ دارم بدجور داره عذابم میده اونم وسواس خودبیمارپنداری همش حس میکنم مریضم و خودم نمیدونم هی ازمایش  میدم و مشکل خاصی ندارم زندگیمو تحت تاثیر قرار داده گاهی انقد بهم فشار میاد زار زار تو بغل شوهرم گریه میکنم تا یکی مریض میشه حس میکنم منم مثل اونم علائمشم تو خودم میبینم میشه کمکم کنید

باید ب روانشناس مراجعه کنید احتمالا سندروم باشه

عاقا ،خانوم ،عزیزجان،لطفا اینقدر به آرمی های سایت انرژی منفی ندید کلا به کیپاپرا کیدرامرا و کلا کره دوستان سایت نظر مخالفتون رو با عتاب تمام ابراز نکنید به خدا این علاقشون باعث ب قهقرا رفتنشون نمیشه والا بخدا منم کی پاپ رو دنبال میکنم یه نمه آرمی هم هستم اگر فرصتش پیش بیاد کی دراما هم تماشا میکنم هنوز به انحطاط و پستی نرفتم بچه هم نیستم ۲۵ سالمه درسمم خوندم و دارم میخونم ب اندازه توانمم دارم تو زندگی شخصیم و کاری و تحصیلی پیشرفت میکنم و اتفاقا خیلی جاها از سخت کوشی همین هم نوعان کره اییمون انگیزه و انرژی هم گرفتم  خلاصه خواستم بگم مثل مردم قرون وسطی و حتی قبل تر از اون نژاد پرست نباشید ما الان در سال۲۰۲۲ زندگی میکنیم دوره ای ک مسئله برداشته شدن مرزها و یکدست شدن جهان مطرحه  چرا ک ما همه انسانیم و میان انسانها هیییییییچ برتری و تمایزی نیست الا ب اندازه اخلاق و انسانیت 💜💜 دوستان بزرگوار من در این فضا نمیتونم پاسخگوی سوالات روانشناختی باشم چون بنظرم نظر دادن در مورد این مسائل مهم در این پلتفرم کار درست ،اخلاقی وحرفه ای نیست .اما اگر سوالی راجع ب رشته‌ی روانشناسی داشتید به اندازه توانم خوشحال میشم کمکی بکنم .               

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من همینجوری بودم حتی خواب می دیدم  نصف شب از خواب پا میشدم گریه میکردم ولی الان خوب شدم برودکترمغز و اعصاب 

هروقت بعدگناه...!  خدا اونقدر زنده نگهت داشت...  که وضو بگیری... وایستی جلوش نماز بخونی... یعنی پَذیرُفتَتِت...                                                                خدا از تو ناامید نیست...      🌏 KARMA 🌏 درود به مردم شریف ایران... بچه ها نخندینا...به مامان چیزی نگو ...بارون اومدویادم داد...آبان ۹۸_ ۱۷۶ ✈

تنها راه شکست دادن هر نوع وسواس  واژه (( به من چه )) است .

یه حسی بهتون می گه بیماری هستید بهش بگویید به تو چه اصلا می خواهم بمیرم. 

البته دور از جون 

اگه بهش اهمیت بدهید بیچارتون می کنه 

هر نوع از وسواس بده ...

خیلی بده

دارو و اینا نمی خواهد 

همش از فکرع 

باید فکرتون را تغییر بدهید 

نمی دونم رائفی پور را قبول دارید یا نه 

اما یک سخنرانی راجب وسواس داره 

خیلی به من کمک کرد ... پبشنهد می کنم ببینید 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز