سلام خانوما یه مشکل خیلی بزرگ دارم بدجور داره عذابم میده اونم وسواس خودبیمارپنداری همش حس میکنم مریضم و خودم نمیدونم هی ازمایش میدم و مشکل خاصی ندارم زندگیمو تحت تاثیر قرار داده گاهی انقد بهم فشار میاد زار زار تو بغل شوهرم گریه میکنم تا یکی مریض میشه حس میکنم منم مثل اونم علائمشم تو خودم میبینم میشه کمکم کنید
عاقا ،خانوم ،عزیزجان،لطفا اینقدر به آرمی های سایت انرژی منفی ندید کلا به کیپاپرا کیدرامرا و کلا کره دوستان سایت نظر مخالفتون رو با عتاب تمام ابراز نکنید به خدا این علاقشون باعث ب قهقرا رفتنشون نمیشه والا بخدا منم کی پاپ رو دنبال میکنم یه نمه آرمی هم هستم اگر فرصتش پیش بیاد کی دراما هم تماشا میکنم هنوز به انحطاط و پستی نرفتم بچه هم نیستم ۲۵ سالمه درسمم خوندم و دارم میخونم ب اندازه توانمم دارم تو زندگی شخصیم و کاری و تحصیلی پیشرفت میکنم و اتفاقا خیلی جاها از سخت کوشی همین هم نوعان کره اییمون انگیزه و انرژی هم گرفتم خلاصه خواستم بگم مثل مردم قرون وسطی و حتی قبل تر از اون نژاد پرست نباشید ما الان در سال۲۰۲۲ زندگی میکنیم دوره ای ک مسئله برداشته شدن مرزها و یکدست شدن جهان مطرحه چرا ک ما همه انسانیم و میان انسانها هیییییییچ برتری و تمایزی نیست الا ب اندازه اخلاق و انسانیت 💜💜 دوستان بزرگوار من در این فضا نمیتونم پاسخگوی سوالات روانشناختی باشم چون بنظرم نظر دادن در مورد این مسائل مهم در این پلتفرم کار درست ،اخلاقی وحرفه ای نیست .اما اگر سوالی راجع ب رشتهی روانشناسی داشتید به اندازه توانم خوشحال میشم کمکی بکنم .
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.