2777
2789
عنوان

بتا بارداری

113 بازدید | 14 پست

قبل موعد بتا 1.3 بود 

الان 1.5 

جریان چیه؟ 

هر دو منفی شدن اما چرا 2 درصد اختلاف؟ 

ممکن بالا تر بره؟ 

یک هفته از موعدم گذشته


خیالم راحت باردار نیستم. برم آمپول پروژسترون بزنم؟ 

نه باردار نيسي 

اون متغيره

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-

راسي ازمايش خون بارداري بايد نسخه داشته باشيم يا كارت شناسايي؟

اخه من جاييم مداركمم پيشم نيستتتت

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هر دو

اخه بعضيا ميگن نه بعضيا ميگن اره😂گيج شدم

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
اخه بعضيا ميگن نه بعضيا ميگن اره😂گيج شدم

نمیدونم من ک برا آمپول جلوگیری باید آزمایش میدادم بدو ن نسخه نگرفتن ازمم کارت ملی خواستن یا باید بهداشت بنویسه یا دکتر .کارت ملی تم نبود دفترچه بیمه کافیه 

فقط کارت ملی. من هرماه میرم 

اي بابااا من اينجا نييي كارت ملي و دفترچممم

اگر قبلا اينجا ازمايش داده باشيم بازم ميخواااد؟

نميشه شماره مليمو بگم!؟

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792