2777
2789
عنوان

تب دارم

| مشاهده متن کامل بحث + 385 بازدید | 57 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میگید حالمم خیلی بد بودهه. گرگرفتگی که حال ادمو بد نمیکنه البته برا تبم حتما باید با تب سنج اندازه ب ...

خب سنج نذارم ولی مامان سر شب گفت خیلی داغی بعد شوهرمو الان میرفت سرکار گفت نگرانم خیلی داغی 

بدتر استرس گرفتم بچه کوچیک دارم تازه داریم خونه تعمیر میکنیم داغون میشم اگه کرونا بگیرم 😭😭😭😭😭

کرونا انقدرم ترسناک نیست . توی موارد خفیف ده روزه خوب خوب میشن .ولی اگه خدایی نکرده ادامه داشت حتما برید دکتر شاید خدایی نکرده از کرونا هم نباشه از عفونت باشه . اینجوری خیالتون راحته

کرونا انقدرم ترسناک نیست . توی موارد خفیف ده روزه خوب خوب میشن .ولی اگه خدایی نکرده ادامه داشت حتما ...

مرسی عزیزم از بس حساسیت فصلی هم داره نمیتونم کرونا رو تشخیص بدم مثلا آبریزش  دارم ولی خب هرشب داشتم واسه حساسیت 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز