2777
2789
عنوان

حق داشتم؟؟؟

47 بازدید | 4 پست

دیروز یه وسیله گرفتیم از لوازم خانگی قرارشداگه نپسندیدم ببریمپس بدیم....بعدش چون هردومون خوشمون نیومد گفتیم پسش بدیم.....بعدمن گفتم  میشه پولشو پس نگیریم وعوضش چیزای دیگه که لازم داریم بگیریم.....من چندبار گفتم وشوهرم گفت نه....گفتم خواهش میکنم ولطفا و.....پولش هم فک نکنین زیاده ها45 تومن!!

امروز شوهرم برد پس داد وچیزی هم نگرفت ...پولشو گرفته واومده ....منم ناراحت شدم گفتم بخاطر چیز ناراحت نیستم ولی اینکه به حرفم ارزش ندادی ناراحتم کرد....اینکع یه بجه هم واسه عروسک اصرارکنه بی جواب نمیمونه اماتو بهاندادی به حرفم...

شما بودین چه برخوردی میکردین  ؟؟؟حق داشتم ناراحت بشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینکه حرفم به یه ورش نبوده نارحتم کرده....من بهش احترام میزارم توقع احترام دلرم

بیخودی حساس نباش رابتطونم به خاطره این خراب نکن 

واسه تصمیمای مهم تر ببین نظرت براش مهمه یا نه

نه اینکه بخاطر یه وسیله خونگی که ارزش مالی چندانی هم نداشته خودتو اذیت کنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز