1375shabnam مدیر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 عنوان وسواس | مشاهده متن کامل بحث + 316 بازدید | 31 پست بچه هامن چون چندسال شوهرم مخالف گوشب بودبدون گوشی بودم والان شوهرم برام چندماهه گوشی گرفته ومیدونم ک اگ خراب بشه دیگ نمیگیره براهمین روش دچاروسواس شدم هرچن وقت کلس شوعوض میکنم روزی صدبارگاردشوبازمیکنم ک زیرشوتمیزکنم الان گوشیم قاب پشتش داغون شده ازبس بازکردم.اعصابم خورده ک خودم گوشیموخراب کردم ولی بازم وسواس دست ازسرم برنمیداره یه چیزی بگیدیکم اروم شم عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚 1399/06/15 | 19:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ava_25 عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 12380 پشت قاب گوشی پرخط شده میگم شتیدتوش اشغال رفته ک اینطورشده بازمیکنم ببینم اشغال نره.ولی قابش پرخط سده من ماهی ی بار دوماهی ی بار قابشو درمیارم😑
1375shabnam مدیر استارتر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 درکت میکنم منم وسواس دارم ولی نه من یه گوشی دست دوم ۵ ساله دارم پس ببین الکی نیست سخت گیری های شوهرم باعثش شده.من روش وسواس نداشتم پسرم همون ماه اول حواسش نبودماشینش خوردب ثصفحه گوشی گلسش شکست استار ت وسواسم شروشد😭😭😭 عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚
1375shabnam مدیر استارتر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 ایفون ۶ خب گوشیه توخوبه مارکش مال من سامسونگه عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚
السانا_____ عضویت: 1398/05/17 تعداد پست: 32156 سخت گیری های شوهرم باعثش شده.من روش وسواس نداشتم پسرم همون ماه اول حواسش نبودماشینش خوردب ث صفحه گو ... عزیزم اصلا یه گوشی ارزشش داره که انقدر به خودت استرس بدی؟ همچیش نمیشهههههههههههه راحت زندگیت کن
1375shabnam مدیر استارتر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 من ماهی ی بار دوماهی ی بار قابشو درمیارم😑 مال شماخط نیوفتاده؟ عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚
السانا_____ عضویت: 1398/05/17 تعداد پست: 32156 خب گوشیه توخوبه مارکش مال من سامسونگه سامسونگ بهتر از ایفون هست خواهرم سامسونگ داره واقعا بهتره بدم مدل گوشی من پایین مال سال دبیرستانم هست الان سال اخر دانشگام
1375shabnam مدیر استارتر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 عزیزم اصلا یه گوشی ارزشش داره که انقدر به خودت استرس بدی؟ همچیش نمیشهههههههههههه راحت زندگیت کن ... خب من باخانواده ام شوهرم نمیزاره رابطه داشته باشم.راهمم دوره ازخانواده ام اگ گوشیم نباشه توبی خبری میمونم عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚
1375shabnam مدیر استارتر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 سامسونگ بهتر از ایفون هست خواهرم سامسونگ داره واقعا بهتره بدم مدل گوشی من پایین مال سال دبیرستانم هس ... بخون عزیزم دلیل وسواسمونوشتم عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚
1375shabnam مدیر استارتر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 ن گوشیت چیه،؟ عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚
1375shabnam مدیر استارتر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 سامسونگ a10 چندوقته داریش عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚
1375shabnam مدیر استارتر عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 3817 1 سال و نیم فک کنم واقعاقابش اصلاخط نیفتاده؟؟ عضوگروه سبز💚💚 شروع۵۹ 💚💚وزن هدف۵۵💚💚