2777
2789
عنوان

بلغم

71 بازدید | 2 پست

من وزنم اصلا پایین نمیاد به هیچ وجه رفتم دکتر سنتی اونجا گفتن که بدنم خیلی سرده و بلغم شدید دارم یه سری دارو و قرص و پودر گیاهی دادن بهم و گفتن شبا فقط پوره سیب زمینی بخورم و اینا که شدنی نیست یک شب دوشب بخورم بالخره ادم مهمونی میره جایی میره پرهیز عذایی هم خیلی گفتن داروهاشم واقعا گرونه خیلی هم مقدار کمیه که سریع تموم میشه الان چیکار کمم دوباره داروهام تموم شده هربارم میرم میگه تو هنوز خیلی کار داری یکسره در حال دارو خوردنو دمنوش خوردنم کسی راهی سراغ نداره دارویی چیزی که زودتر خوب شم 

لیلا که شُدی ...حَرفِ مَرا میفَهمی...مَجنونِ تَمامِ قِصه ها نامَردَند...

ببین گرمیجاتو مصرفشو ببر بالا.مرغ هورمونی و سویا و فست فود نخور.چند ماه رعایت کنی واقعا تاثیر داره.من خودم الان یه ماهه دارم واقعا رعایت میکنم همینارو دوکیلو کم کرذم.من صبحانه کامل میخورم.ناهار نمیخورم.شامم کامل میخوریم ساعتای هشت.تمامشو عمل کنی موب مو عالیه.بعدم درسته داروهاش گرونه و یک ماهه هست ولی بعد چند دوره ک بدنت پاکسازی سه سم زدایی شه و مزاجت درست شه دیگ پول ب دکتر نمیدی.هیچوقت.طب اسلامی فقط رعایت میطلبه

ماملت امام حسینیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792