نیوگارا مدیر استارتر عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 عنوان ☹پسر داییم میگفت 470 بازدید | 25 پست یه پسره اوتیسم داشت رفته بود سربازیمن نمیدونم چرا معاف نشده 💍♥ i said yes 1399/06/15 | 03:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شادانم22 عضویت: 1399/04/24 تعداد پست: 1549 ساقی پسر داییت دمش گرم 🤰-Medical 🌸Midwifery🌸pregnancy🤱جمله تاکیدی مثبت ک واسم اتفاق میوفته :زندگیم پر از عشق و ارامش و خیرو برکته خدایا شکرت 🧿🌸
نیوگارا مدیر استارتر عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 ساقی پسر داییت دمش گرم نه بابا داییم خودش سرهنگ ارتش 💍♥ i said yes
نون_زیر_کباب عضویت: 1399/06/14 تعداد پست: 287 حس میکنم از پارک شیشم گوهردشت جنس میگیرخ، اونجا خوب نیس نام کابریم شرمنده ی همتونه ;)
leilabahar عضویت: 1398/09/27 تعداد پست: 1311 حس میکنم از پارک شیشم گوهردشت جنس میگیرخ، اونجا خوب نیس منم شنیدم میگن اصل نیست😂 یک شهر را دیوانه با پیراهنت کردی/لیلاچرا پیراهن زیبا تنت کردی؟!💚🌼😌
نیوگارا مدیر استارتر عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 حس میکنم از پارک شیشم گوهردشت جنس میگیرخ، اونجا خوب نیس گفت سه تا دکتر باید تایید کنن یکی تایید نکرده بود پسره اومده بود 💍♥ i said yes
kiyannaa عضویت: 1398/02/01 تعداد پست: 44430 حس میکنم از پارک شیشم گوهردشت جنس میگیرخ، اونجا خوب نیس لنتی پارک سه باندی بدتره 🤣🤣🤣 از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀 نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم 🦁☀️
hastisadat عضویت: 1399/02/13 تعداد پست: 10342 چرت میگه بابا 😐اطراف من هیچکس نرفته سربازی هرکی با کوچیکترین مشکلی معاف شده 🤷♀️🤷♀️
me70lani عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 3220 پسره مشکلی نداشته پسرداییت راشیتیسم داشته🤦♀️ ⛔بهترِ یک 🐴 آدمو💋کنه ↩تا↪ یک💋 آدمو🐴کنه 🙆♀️⛔ ⛔این☝️ پروفایل و👈📿 ثبت کاربری شده💯وهرگونه کپی برداری پیگردقانونی داردوانحصراتحت اختیاربنده↩🥴📿↪است💯 به بعضیام بایدگفت ببخشیدکه تودخالتاتون زندگی میکنیم🔎 🥴☝️ منم داروغه ناتینگهام هستم💯
nahaal_72 عضویت: 1398/07/23 تعداد پست: 6921 حس میکنم از پارک شیشم گوهردشت جنس میگیرخ، اونجا خوب نیس گوهردشت كرج؟😂😂😂🤣🤣🤣🤣 حالا چرا اونجا😆😆😆 یهجوریمیگیدمنبراخودماحترامقائلمانگار مابهخودمونفحشناموسمیدیمَ😐دشمنمباش،ولیادایهدوستارودرنيار"🙏🏻سعیکنواسهخوبدیدهشدنرویخودتکارکنینهعکسات🤣هیچیموندِگارنیسحتیروحِتبرایجِسمت‼️رفتنبعضیآدمامهمنیس؛مهماینهبعداونادیگهازکسیخوشتنمیاد❌
shabnamy عضویت: 1392/06/25 تعداد پست: 13125 چرت میگه بابا 😐 اطراف من هیچکس نرفته سربازی هرکی با کوچیکترین مشکلی معاف شده 🤷♀️🤷♀️ چقد اطراف شما خوش شانسن!!! ما که هر کیو میشناسیم با کلی دلیل معاف نشدن😕
نیوگارا مدیر استارتر عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 چرت میگه بابا 😐 اطراف من هیچکس نرفته سربازی هرکی با کوچیکترین مشکلی معاف شده 🤷♀️🤷♀️ کدوم شهری 💍♥ i said yes
نیوگارا مدیر استارتر عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 پسره مشکلی نداشته پسرداییت راشیتیسم داشته🤦♀️ چه ربطی داره 💍♥ i said yes