وفا۱۳۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 975 عنوان بتا ۱۴.۹۵ 194 بازدید | 17 پست دیروز بهم گفتن مشکوکه ،سه روز دیگه تکرار کن.امیدی هست؟ 1399/06/12 | 23:58 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
banafshi عضویت: 1398/12/02 تعداد پست: 5753 اره خدایا مرسی که منم لایق مادر شدن دونستی میشه برای سلامتی نی نی تودلیم یه صلوات بفرستین.. مرسی از همتون ان شالله به حاجت دلتون برسین😍😍🌹
hedye7676 عضویت: 1398/10/28 تعداد پست: 1578 اره منم ۲۲ شد ۶۲ ماشالله لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم..
آواخانووومی عضویت: 1399/01/11 تعداد پست: 384 من بتام 10بود بازدار بودم عزیطم. الانم نی نیم رو پامه. بارداری انشاالله
وفا۱۳۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 975 من بتام 10بود بازدار بودم عزیطم. الانم نی نیم رو پامه. بارداری انشاالله ای جااان .چی هست نی نیت؟
وفا۱۳۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 975 من بتام 10بود بازدار بودم عزیطم. الانم نی نیم رو پامه. بارداری انشاالله بی بی چکت مثبت میشد اون موقع که بتا ۱۰ بود؟
آواخانووومی عضویت: 1399/01/11 تعداد پست: 384 خدانگهدارش باشه .برای منم دعا کنید عزیزم. ایشالا که به ارزوهات برسی
آواخانووومی عضویت: 1399/01/11 تعداد پست: 384 بی بی چکت مثبت میشد اون موقع که بتا ۱۰ بود؟ بعد از سه چهار ساعت که خشک میشد یه هاله خیلیییییی کمرنگ بنفش میشد که به زور توی نور دیده میشد
وفا۱۳۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 975 بعد از سه چهار ساعت که خشک میشد یه هاله خیلیییییی کمرنگ بنفش میشد که به زور توی نور دیده میشد مال من منفیه