2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برو تو برنامه اش..تغییر کارگزاری ناظر رو بزن

خوبم اما فرشته نیستم...گناه می کنم امّا شیطان نیستم...من فقط , دختر کوچولویی هستم که در دنیایی بزرگ , تلاش می کنه کسی رو برای دوست داشتن پیدا کنه !                                                                                                                                                                           "اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"                      #سَردارِ_مَن❤                                                                                  من به مرگی فکر میکنم که زندگی هدیه میده,من! یک حامی اهدا عضوم🌱              
حداقل میخوان بخرین پله پله بخرید تا هر چی افت کرد کمتر حرص بخوری

به نظرت برای پسرم بلند مدت بخوام بخرم دارا دوم چطوره ؟به فرض مثبت بودن اوضاع اما فقط 50 تا سهم

...خدا دوتا هدیه ارزشمند بهم داده    ........ یکی سلامتی همسرم بعد یه بیماری سخت یکی تولد پسرم بعد سالها انتظاره سخت همیشه شاکرم وهیچوقت یادم نرفته چه روزایی پشت سر گذاشتم .....خداجونم خیلی ممنون از هدیه ای که بعد این همه سال  سختی بهم دادی درس بزرگی بود اینکه بالاخره یه روز سختیا تموم میشه وهمیشه باید امیدوار باشم اما بدون هرگز امید م رواز دست ندادم همیشه شرمندتم خیلی دوسم داشتی ...خیلی دوست دارم
به نظرت برای پسرم بلند مدت بخوام بخرم دارا دوم چطوره ؟به فرض مثبت بودن اوضاع اما فقط 50 تا سهم

برای بلند مدت خوبه سهمای بنیادی خوبی هستن اما بازم تحقیق کن 

تو   تنها دلیل خوب این دنیای بدی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز