زیاد روی این قضیه فوکوس نکن. یعنی ملاک انتخابت نباشه
خیلی وقتا ذات طرف و محیطی که روش تاثیر گذاشته تشکیل دهنده اصلی شخصیتشه
همسر من دی ماهیه . برادرشم دی ماهیه
هر دو هم اوایل دی ماهن
اما اخلاقشون زمین تا آسمون با هم فرق داره
همسرم واقعا خوب و فهمیده است
خیلی هوای من و هوای خانوادمو داره
اهل بحث کردن و کل کل و یکی به دو نیست . توی همه کاراش با من مشورت میکنه و فعاله و ....
اما برادرش با اینکه ازش بزرگتره واقعا اخلاقاش گند هست
یعنی طفلکی خانمش و بچه هاش
چی میکشن از دستش . حرف حرف خودشه . یکسره بحث میکنه. اصلا کوتاه نمیاد. اصلا اهل مشورت با خانوادش نیست. منفعله و ... خانمشم خیلی خوب و باشخصیته.