جاریم صبح زنگ زده، ب گوشیم
منم حوصله ش رو نداشتم جواب ندادم
بلافاصله زنگ زده ب شوهرم ک خانومت جواب نداد،نگران شدم ....
شوهر احمقم با توپ پر اومد خونه ک تو چرا ج نمیدی و ابروی منو بردی و.... خلاصه دعوا کردیم حسابی. ..
بیشعور دست رو من بلند کرد، ن محکم ولی خب معمولی یعنی بزن بزن نبود......
کثافت...
الانم کوفت هم برا شام درست نمیکنم ک زهر مار کنه ....دهن بینه اشغال
اصلا دلم نخواست جوابشو بدم ..به خود شوهر خرمم گفتم