چکار کنم که خودمو با بقیه مقایسه نکنم ?خیلی خودمو با بقیه مقایسه میکنم کلا برام عذاب آور شده آدم حسودی نیستم اما به دوستانم که یا شاغل شده اند یا ازدواج کرده اند و زندگی دارند یا بچه دارن ناخوداگاه حس بدی بهم دست میده و میگم اونا چی از من بیشتر داشتن و چیکار کردن که به اینجا رسیدن و سرزنش و سرکوفت به خودم شروع میشه خیلی انرژی بدیه