2777
2789
عنوان

مقایسه کردن

72 بازدید | 1 پست

چکار کنم که خودمو با بقیه مقایسه نکنم ?خیلی خودمو با بقیه مقایسه میکنم کلا برام عذاب آور شده آدم حسودی نیستم اما به دوستانم که یا شاغل شده اند یا ازدواج کرده اند و زندگی دارند یا بچه دارن ناخوداگاه حس بدی بهم دست میده و میگم اونا چی از من بیشتر داشتن و چیکار کردن که به اینجا رسیدن و سرزنش و سرکوفت به خودم شروع میشه خیلی انرژی بدیه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز