2777
2789
عنوان

😇 قرآن کریم 😇

| مشاهده متن کامل بحث + 15502 بازدید | 2811 پست
سلام خواهرگلم خوبی شب تون بخیر☺ ببخش من دیروقت اعلام میکنم..منم صفحه 98رو قرآن خوندم...الهی حاجت رو ...

سلام عزیز دلم خوبین؟ قربون شما 💝💝💝 

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****

دوستان صفحه ۹۹ قرآن کریم 🤗 

https://olgoirani.com/content/864/تفسیر-صفحه-99-قرآن-کریم-تفسیر-نور-تصویر

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستان صفحه ۹۹ قرآن در صفحه ۱۰۲ تاپیک 

@لیموی  

@mahimahi73  

@rahaa98  

@fateme__banoo  

@gisoo1377  

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
خیلی ممنونم عزیزم اجرتون با آقا سیدالشهدا 😘😘😘

دوستان صفحه ۹۹ قرآن در صفحه ۱۰۲ تاپیک 

@ییلدیز۷۷  

@banoysorkh  

@خوبها  

@انگلیسی_خطیر  

@parniya09800  

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
منم هستم منم تگ کن

دوستان صفحه ۹۹ قرآن در صفحه ۱۰۲ تاپیک 

@نی_نی_یار_دوستت_دارم  

@sajedeh_m  

@شیرررین۶۹  

@برگپاییزی  

@دخترک_موفرفرری  

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
اگر عزیز خودت میزاری تو اینجا منم هر روز تک کن🙂🙂🙂💚

دوستان صفحه ۹۹ قران در صفحه ۱۰۲ تاپیک 

@45hana  

@خورشیدنورانی 

@بمونیم 

@h_sadat  

@elahemilany98  

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
امروز و خوندم اگه بعدا فراموش نکنم منم هستم

دوستان صفحه ۹۹ قران در صفحه ۱۰۲ تاپیک 

@malake_yazdahom  

@sar_be_hava  

@مائده6525221  

@chefmahi  

@1321  

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
ممنونم از لطف بی پایانت 😘 حاجت راوییتون رو ببینم 💓💓

دوستان صفحه ۹۹ قران در صفحه ۱۰۲ تاپیک 

@zi21  

@fateme__banoo  

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
خوندم التماس دعای فراوان  میشه واسه امضاءم صلوات بفرستید

دوستان صفحه ۹۹ قران در صفحه ۱۰۲ تاپیک 

@mahpishoni73  

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****

ممنون عزیزم ص۹۹ خونده شد مستانه جان من ثواب این قرائت قرآن رو اهدا کردم به پدر بزرگم خدا بیامرزدش  این چند روزه فک کنم حسابی چشم براه بوده 😄انشاءالله برسه به دستشون و شاد بشن

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
دوستان صفحه ۹۹ قرآن کریم 🤗  https://olgoirani.com/content/864/تفسیر-صفحه-99-قرآن-کریم-تفسیر- ...

سلام عزیزم خوبین الهی عاقبت بخیر بشی خواهرم

منم صفحه 99رو خوندم ...التماس دعا ...یاعلی...

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ 👈مشق انتظار👉 بپیوندید.                           لطفا این تاپیک رو فراموش نکنید👆
ممنون عزیزم ص۹۹ خونده شد مستانه جان من ثواب این قرائت قرآن رو اهدا کردم به پدر بزرگم خدا بیامرزدش &n ...

سلام عزیبم چه کار خوبی کردین خدا رحمتشون کنه انشالله 🌷🌷💞💞💞

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
سلام عزیبم چه کار خوبی کردین خدا رحمتشون کنه انشالله 🌷🌷💞💞💞

ممنون عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه و قرین رحمتش کنه 🤲❤

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲

سلام دوستای گل 

صفحه ۱۰۰ قرآن کریم 

https://olgoirani.com/content/865/تفسیر-

صفحه-100-قرآن-کریم-تفسیر-نور-تصویر

چقدر خوشحالم و خدا رو شکر که صدمین صفحه ی قرآن رو به اذن خدا و همراهی شما عزیزان میخونیم 

خداوند یار و یاور زندگیتون باشه 

انشالله با کمک خدا و حضور گرمابخش شما دوستای گل با قوت بیشتری به خوندن این کتاب آسمانی ادامه میدیم 🌷💞💛

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز