2777
2789
عنوان

عكس رنگي رحم؟؟

43 بازدید | 3 پست

سلام شب خوش.امروز عكس رنگي رحم گرفتم دكتره گفت انتهاي جقت لوله هات بسته بود خيلي درد داشتش..گفت از بستگي كه درد داشتي..گفتم حالا باز شد گفتش آره..جوابش چند روز بعد حاضر ميشه..اين ماه نميتونم اقدام كنم؟يه بار با فشار مايع رو فرستاد فقط يه بار ديگه نميدونم باز شد يانه...

پروردگارا خودرا تقدیم تو میدارم..با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کنی..آمین🙏

میتونی اقدام کنی ، منم هفته پیش انجام دادم ولی یه هفت روز جلوتر پری شدم 😑 

منم یهو یه درد شدید داشتم و‌چند ثانیه بعدش قطع شد و فک کنم دو بار دیگه هم تکرار کرد 

Welcome to my world, Won't you come on in? Miracles, I guess ! Still happen now and then…⛈🌧3/5/400

حتما واسه تورو آروم آروم زده...واسه منو گفت يه بار با شدت زياد زدم..حالا اميدوارم باز شده باشه

آخه اصولا اول با شدت كم ميزنن بعدش به مرور زيادش ميكنن

پروردگارا خودرا تقدیم تو میدارم..با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کنی..آمین🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز