پسرم رفته تو5ماه همش مادرشوهرم میگن ننشونش روپاهات پسراز6ماهگی ودختراز4ماهگی بایدبنشونیش فرقی داره مگه؟هرروزیه تزمیدن برامن😐پدرشوهرم وبرادرشوهرم میگن کچلش کن درحالیکه موهای بچه من لخت وپرپشت وسیاهه سیاهه انقدرم خوشگله گیردادن کچلش کن به شماهم که بچه کوچیک دارین تربیت کردن یادمیدن؟😕