zhygor مدیر استارتر عضویت: 1398/11/10 تعداد پست: 270 عنوان سوال 86 بازدید | 6 پست روش خودکشی که کمتر درد داشته باشه کی بلده ? 1399/06/09 | 11:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ashvan_kocholo عضویت: 1397/04/25 تعداد پست: 12172 هیچ چیزی ارزش نداره که تو از خودت بگذری.خودتو دوست داشته باش خدا همراهته اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔
seni_istiyorum عضویت: 1399/05/13 تعداد پست: 1201 به نظرم مرگی که درد نداشته باشه تو خوابه اخخخ اگه واقعا خدا دوستمون داسته باشه همچین مرگ بی دردیو نصیبمون میکنه
sevcan عضویت: 1399/04/31 تعداد پست: 1617 خودکشی کار ادمای ضعیفه افرادی که بجای موندن و موفق شدن و جنگیدن مرگ رو انتخاب می کننسلام ضعیفامیدوارم از این حرفت پشیمون بشی و بمونی و بجنگی خدا همراهت باشه کاربری خانوم هدف من از زندگی تولید مثل نیست پس بهتره در نظرات من دخالت نکنی،مجرد و نامتعهد، من ترکم!