بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ماهم 4 ساله ازدواج کردیم حس بچه نیس مخصوصن همسرم حالا یه دلیل داریم اینکه من هنوز درسم تموم نشده ولی مطمینم بعدشم همسرم راضی نمیشه خودمم خیلی تمایل ندارم انگار به زندگی دو نفره عادت کردیم
اسم کاربریم ربطی به زایمان طبیعی نداره .انقد نپرسید 😅😅😅 یک وسیله جراحی دندونه 🙄🙄🙄🙄🙄
5 سال زیاده طوری که تو عقد نامه هم یه ماده گذاشتن برای زوج هایی که 5 سال از ازدواجشون گذشته و تا این مدت صاحب فرزند نشدن و مایل به فرزند آوری باشند فکری برا خودشون بکنن
ز آتش پنهان عشق هر که شد افروخته * دود نخیزد از او، چون نفس سوخته * دلبر بی خشم و کین، گلبن بی رنگ و بو ست * دلکش پروانه نیست، شمع نیفروخته * در وطن خود گهر، آبله ای بیش نیست * کی به عزیزی رسد، یوسف نفروخته